dodano: 2017-04-24 16:28 | aktualizacja:
2017-04-24 17:07
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Eleven Sports/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ponadto, jak informuje nadawca, w ostatnich dniach Eleven był najchętniej oglądanym kanałem sportowym, osiągając w szczytowym momencie SHR% w grupie 16-49 na poziomie
2,03%, ze średnią w niedzielę
0,98%, a w cały weekend
0,57%.
Powyższe dane, udostępnione przez Nielsen Audience Measurement, obejmują osoby, które oglądały
El Clásico w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Nie uwzględniają odbiorców korzystających z serwisów online, takich jak elevensports.pl, player.pl i ipla.tv, usług online należących do operatorów telewizyjnych oraz Samsung Smart TV z systemem Tizen.
Spotkanie
Real Madryt – FC Barcelona zakończyło się wynikiem 2:3. Wzięły w nim udział największe gwiazdy futbolu na czele z Lionelem Messim i Cristiano Ronaldo. Starcie prosto z Estadio Santiago Bernabéu komentowali w Eleven Mateusz Święcicki i Tomasz Ćwiąkała. Studio przedmeczowe poprowadził Marcin Gazda.
Warto dodać, że
grudniowy mecz El Clásico w Eleven oglądało średnio (AMR) ponad 131 tys. widzów, a łącznie ponad 303 tysiące widzów (REACH), czyli podczas ostatniego spotkania Real Madryt - FC Barcelona nadawca odnotował znacznie lepsze wyniki.
* Dane oglądalności telewizyjnej zgodne z wynikami badań Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.