Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program Eutelsatu ma zwiększyć ilość opcji dla nadawców na rozpowszechnianie ich treści, a także ma dalej umacniać pozycję satelitów
Eutelsat 113 West A i
Eutelsat 117 West A na rynku kablowym w Ameryce Łacińskiej. Satelity te mają być osiągalne dla 100 proc. operatorów kablowych (32 mln gospodarstw domowych). Dzięki tej samej inicjatywie,
Eutelsat 65 West A ma osiągnąć 100-proc. wskaźnik penetracji wśród brazylijskich operatorów kablowych, dzięki czemu kluczowy satelita tego operatora w Brazylii będzie mógł docierać do ponad 18 mln gospodarstw domowych. Wdrożenie obu programów ma zostać zakończone jeszcze w 2017 roku.
Programy te mają pozwolić Eutelsatowi na jeszcze lepsze pozycjonowanie się na rynku nadawczym w Ameryce. Jego kluczowymi klientami w tym regionie są Televisa, Thema i SPI.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.