Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na dzień 31 marca 2017 roku usługa Trikolor TV miała łącznie 12,15 mln abonentów. W pierwszym kwartale liczba klientów z HDTV wzrosła do
8,7 mln. Oznacza to, że już
71,6 proc. abonentów Trikolor TV ogląda kanały w wysokiej rozdzielczości.
Trikolor TV oprócz tego, że stale rozszerza ofertę kanałów HD, nadaje również kanały
UHD w formacie kompresji
H.265/HEVC. Od lata 2016 roku, kiedy wprowadziła 4K, ma już
1,77 mln abonentów tej oferty. W pierwszym kwartale liczba klientów z dekoderami HEVC wzrosła o 21 proc.
Przychody
Trikolor TV za pierwszy kwartał 2017 roku wyniosły 4,4 mld rubli - o 11,4 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. W ciągu ostatnich dwóch lat przychody wzrosły o ponad 60 proc.
We wrześniu 2016 roku operator
Trikolor TV, we współpracy z operatorem satelitarnym
Eutelsat, rozpoczął świadczenie usługi dostępu do dwukierunkowego Internetu satelitarnego. Od kwietnia 2017 roku nieograniczony plan taryfowy w ramach tej usługi kosztuje 990 rubli (ok. 67 zł) miesięcznie.
Trikolor TV oferuje teraz dla widzów w europejskiej części Rosji (satelity Eutelsat AMU1 i Express 36B) w ramach pakietu Edinyj łącznie
257 kanałów, w tym 40 w jakości HD, oraz 40 stacji radiowych. W wyższym pakiecie dostępne jest 298 kanałów telewizyjnych i radiowych, w tym 48 w jakości HD oraz 4 w UHD.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.