Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na początku serwis streamingowy udostępni siedem kanałów znajdujących się w aktualnej ofercie aplikacji mobilnej
ProSieben 7TV:
ProSieben, SAT.1, kabel eins, sixx, ProSieben MAXX, Sat.1 Gold i kabel eins Doku, a dodatkowo także niekodowane na rynku niemieckim kanały z portfolio
Discovery -
DMAX i TLC. Ulepszony serwis będzie początkowo dostarczany konsumentom poprzez aplikację 7TV, wykorzystując już istniejącą platformę technologiczną, a w przyszłości obaj partnerzy planują dalsze udoskonalenia tej technologii. SevenOne Media, należący do ProSieben dom mediowy, zajmie się sprzedażą reklam. Partnerzy przewidują, że ulepszona usługa zadebiutuje jeszcze w tym roku.
Obecna usługa
OTT (Over-The-Top) jest pierwszym krokiem w realizacji założeń współpracy. W planach jest także utworzenie większej platformy OTT, na której pojawią się również inne kanały i programy Discovery, a w przyszłości potencjalnie treści od innych partnerów. ProSieben i Discovery są otwarte na rozmowy z innymi nadawcami, którzy chcieliby dołączyć do tego przedsięwzięcia. Co więcej, partnerzy pracują nad strategią udostępniania poprzez platformę relacji sportowych w oparciu o ofertę aplikacji
7TV i
Eurosport Player.
– Współpraca z Discovery Communications jest ważnym krokiem naprzód, który pozwoli nam rozwijać nasze technologie i rozszerzyć ofertę o dodatkowe kanały w przyszłości. Nasi widzowie zyskają dostęp do bogatszego i różnorodnego pakietu treści najwyższej jakości – powiedział Christof Wahl, Chief Digital Entertainment Officer w ProSiebenSat.1.
– Zależy nam na dotarciu z naszymi markami i programami do każdego widza i na wszystkich możliwych platformach. Dlatego też chcemy współdziałać z partnerami w całej Europie. Cieszymy się z nawiązania innowacyjnej współpracy z ProSiebenSat.1, która otwiera nowy rozdział naszej obecności na rynku niemieckim. Jesteśmy otwarci na kooperację także z innymi partnerami – wszystko po to, aby nasi widzowie mieli dostęp do swoich ulubionych programów wszędzie tam, gdzie chcą je oglądać – dodała Katarzyna Kieli, President & Managing Director, Discovery Networks w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Aplikacja
7TV, która oferuje widzom obszerną bibliotekę bezpłatnych treści wideo, a także transmisje bezpłatnych kanałów telewizyjnych ProSieben, została pobrana ok. 6 mln razy od 2014 roku. Promocja aplikacji zostanie wzmocniona poprzez dodatkowe działania marketingowe obu partnerów. Prowadzona jest rekrutacja na menedżera, który pokieruje projektem joint venture.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.