dodano: 2017-05-11 10:47 | aktualizacja:
2017-05-12 11:01
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Vivendi/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tradycyjnie już, z opublikowanych materiałów nie można dowiedzieć się zbyt wiele na temat wyników Vivendi na polskim rynku. W raporcie właściwie brak informacji na temat nc+, za to pojawiają się one w załączonej prezentacji. Wynika z niej, że na koniec marca 2017 roku platforma nc+ miała
2,102 mln abonentów. W porównaniu ze stanem z
końca 2016 roku (2,119 mln abonentów) jest to liczba mniejsza o 17 tys. klientów. To nieznaczny spadek i można uznać, że liczba abonentów platformy nc+ utrzymuje się na stabilnym poziomie. Zresztą podobnie sytuacja ma się w przypadku Cyfrowego Polsatu, gdzie spadek liczby RGU dla usługi telewizyjnej w pierwszym kwartale br. wyniósł 12 tys. usług.
Drugą istotną informacją zawartą w prezentacji wyników Vivendi jest to, że
przychody nc+ za trzy pierwsze miesiące 2017 roku wyniosły
121 mln euro. To wynik identyczny z tym, jaki odnotowano przed rokiem. Za cały 2016 rok platforma nc+ uzyskała 492 mln euro przychodów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.