A+E Networks poszerza zespół programowo-marketingowy w biurze w Warszawie – stanowisko dyrektora ds. programowych i marek na Europę Środkowo-Wschodnią objął Tomasz Teodorczyk.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Teodorczyk będzie odpowiadać za wszystkie działania programowe i marketingowe A+E Networks w Polsce i na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jego zadaniem jest rozwijanie strategii programowej, komunikacyjnej i cyfrowej dla czterech międzynarodowych marek obecnych w regionie: History, Crime+Investigation, H2 oraz Lifetime. Tomasz Teodorczyk będzie podlegał Izabelli Wiley, dyrektor generalnej na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią.
Przed dołączeniem do A+E Networks Tomasz Teodorczyk pracował w centrali firmy Red Bull w Austrii, gdzie odpowiadał za międzynarodową komunikację telewizji Red Bull TV. Teodorczyk ma bogate doświadczenie w sektorze kanałów tematycznych – pełnił rolę dyrektora kanałów dokumentalnych w Discovery Polska oraz regionalnego menedżera ds. kanałów AXN na Europę Centralną w Sony Pictures Entertainment. W przeszłości był związany również m.in. z Polkomtelem i wydawnictwem Axel Springer.
A+E Networks to globalny koncern medialny obecny w ponad 330 milionach domów na ponad 180 rynkach. Oferuje konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, po gry, aplikacje i programy edukacyjne. W ofercie programowej firmy znajdują się takie produkcje, jak „Wykute w ogniu”, „Klątwa Wyspy Dębów”, „Cała prawda o zbrodni”, a także cieszące się dużym uznaniem seriale fabularne „Wikingowie”, „Gangland – podwójna gra” czy „Unreal – telewizja kłamie”.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.