Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po sukcesie programów „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, „Ex na Plaży Polska” i „Niemożliwe PL” stacja MTV Polska postanowiła poszerzyć swoje portfolio o kolejną lokalną produkcję. 22 maja na antenie stacji zadebiutuje
„Taki Lajf”, serial opowiadający historie młodych ludzi u progu ich samodzielnego życia.
Premierowe odcinki będą emitowane
trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) o godz. 17:00. Jednak w pierwszym tygodniu emisji stacja pokaże ich aż cztery, dodatkowy we wtorek 23 maja.
Premierze serialu towarzyszy kampania reklamowa, skupiająca się przede wszystkim na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, gdzie pojawi się szereg formatów wideo, statycznych, czy interaktywnych typu Canvas, które w jednym formacie łączą ze sobą teksty, linki, zdjęcia i wideo. Dodatkowo promocja będzie wsparta reklamą na portalu WP oraz w stacjach Grupy Polsat.
Koncepcję kreatywną i realizację powierzono agencji K2. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska.
Producentem wykonawczym serialu „Taki Lajf” jest Endemol Shine Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.