Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
23 maja br. grupa
Altice ogłosiła nową, ujednoliconą, globalną strategię, która stanowi nowy krok w ewolucji tej grupy. Jest to wynik przekształcenia Altice w transatlantycką spółkę telekomunikacyjną, obsługującą ponad 50 mln klientów na całym świecie.
Aby uosobić tę ewolucję,
Altice ogłosiła swoją nową globalną i lokalną strategię brandingową. Polega ona na przekształceniu firmy holdingowej, z szeregiem różnych aktywów i marek na całym świecie, w jednolitą globalną grupę pod jedną marką
Altice.
Nowe logo ma kojarzyć się z drogą, która jest otwarta i pozbawiona granic. Ma odzwierciedlać ponadczasowe aspiracje Altice do ciągłego wprowadzania innowacji, aby zaspokajać rosnące potrzeby klientów.
Marki należące do Altice - Red we Francji; Moche, Uzo i Sapo w Portugalii; Next TV w Izraelu; News 12 Networks, i24News, BFM, RMC; SFR Presse (Libération, L’Express, etc.) oraz Teads - nie ulegną zmianie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.