Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oglądalność niszowych kanałów w Rosji ustabilizowała się. Znaczący wzrost został zatrzymany przez spadkowe tempo pozyskiwania nowych abonentów – wyjaśnia
Initiative.
Choć dzienny zasięg kanałów tematycznych jest 4-6 razy mniejszy od telewizji federalnych, to reklamy w stacjach tematycznych są bardziej znaczące. Wynika to z tego, że na takich kanałach jest po prostu mniej reklam. Ponadto kanały tematyczne są oglądane przez różnych widzów – w szczególności są to osoby poniżej 35 lat. Według
Asocjacji Agencji Komunikacyjnych Rosji (AKAR), w 2016 roku wartość reklamy na niszowych kanałach wyniosła 3,9 mld rubli. To o 52% więcej w porównaniu z 2015 rokiem.
Największą oglądalność wśród widzów 12-54 lat mają kanały tematyczne
OTR,
Dom Kino,
TV1000 Russkoje Kino,
TV1000,
Discovery Channel, Mult,
RU.TV,
Russkij Roman,
RBK TV i
Life.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.