dodano: 2017-06-28 18:18
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Muzyczny projekt Grupy ZPR Media (kanału Eska TV, Radia Eska i serwisu EskaGO) „Eska360” z udziałem Natalii Nykiel, który został zrealizowany przy współpracy z T-Mobile, wywalczył srebro w konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty roku 2017” w kategorii „Marketingowa komunikacja wideo”. To najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
We wtorek, 6 czerwca br. w Warszawie ogłoszono wyniki X edycji konkursu organizowanego przez Power of Content Marketing Awards „Szpalty roku”. Projekt „Eska360” z udziałem wokalistki Natalii Nykiel, został doceniony przez jury konkursu za „przeniesienie emocji do świata wirtualnego, oparcie projektu na współpracy wielu partnerów i bardzo dobrą realizację”. Otrzymał nagrodę ex aequo (złota w tej kategorii nie przyznano) z projektem Douglas Polska „Beauty Stories - Seria Unexpected MakeUp”.
„Eska360” z Natalią Nykiel dla T-Mobile, który był sponsorem i partnerem akcji, został zrealizowany w zeszłym roku. Za pomysł i produkcję wydarzenia odpowiadała Grupa ZPR Media. W koncercie wokalistki wzięła udział prawdziwa publiczność. Ponadto koncert był relacjonowany na żywo na fanpage’u eskago.pl z wykorzystaniem najnowszej funkcjonalności Facebooka, aby poszerzyć dotarcie do grupy docelowej. Widzowie mieli możliwość oglądania widoku transmitowanego z 4 kamer. Dzięki temu zafundowano im pogłębione doświadczenie porównywalne z sytuacją, gdyby byli obecni na koncercie. Wydarzenie było wsparte promocją w Radiu Eska, kanale Eska TV, serwisach eska.pl i eskago.pl oraz w social mediach brandu Eska. Stream live oglądało 671 tysięcy osób. Koncert odnotował 6 278 reakcji użytkowników, którzy dzielili się swoimi emocjami podczas transmisji.
Wcześniej Grupa ZPR Media zrealizowała w ramach „Eska360” koncerty takich artystów, jak: Małgorzata Jamroży „Margaret” (więcej tutaj), Tomasz Iwańca „Grubson” (więcej tutaj), Antoni Smykiewicz (więcej tutaj) i zespół Video (więcej tutaj). Koncerty te można było oglądać w Esce TV.
„Szpalty roku” to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Podczas tegorocznej X edycji jury wybrało najlepsze projekty w 37 kategoriach.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.