dodano: 2017-07-04 13:27 | aktualizacja:
2017-07-04 16:50
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: tvn24bis.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja
TVN została nowym liderem wśród widzów w grupie komercyjnej w wieku 16-49 lat. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni dobowy udział kanału w pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku wyniósł 12,83 proc.
Na drugą lokatę w rankingu najchętniej oglądanych stacji w grupie komercyjnej w wieku 16-49 lat spadł
Polsat. W pierwszej trójce zmieściła się jeszcze
TVP2 z udziałem na poziomie 6,73 proc. Poza podium znalazła się
TVP1.
TVN24 znalazła się na ósmym miejscu w tej grupie. Natomiast w grupie ogólnej (wszyscy 4+) na pierwszym miejscu znajduje się
Polsat, na drugim
TVP1, na trzecim
TVN.
Udane półrocze zaliczył również kanał
TVN24, który został najpopularniejszą stacją informacyjną w Polsce. Oglądalność stacji wzrosła w pierwszych sześciu miesiącach tego roku aż o 18,18 proc. (w grupie ogólnej - wszyscy 4+). Oznacza to, że jej średni dobowy udział wyniósł 4,29 proc. Pozwoliło to TVN24 uplasować się na piątym miejscu w zestawieniu najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w tej grupie.
Z kolei wśród stacji informacyjnych
TVN24 zdecydowanie wyprzedziło konkurencję.
TVP Info zajęło siódme miejsce z zasięgiem 3,52 proc. (w grupie wszyscy 4+). Jeszcze dalej na 16. pozycji uplasował się
Polsat News, który odnotował zasięg na poziomie 1,14 proc. (w grupie wszyscy 4+).
TVN24 pokonała konkurencję również w czerwcu, kiedy osiągnęła w grupie „wszyscy 4+” udział na poziomie 4,76 proc. Był to najwyższy wynik w historii tej stacji. W tym samym czasie
TVP Info odnotowało udział 3,97 proc., a
Polsat News 1,17 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.