Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Amerykańska korporacja Scripps oferuje swoje kanały również w Polsce (Travel Channel, Food Network czy HGTV), a także jest właścicielem Grupy TVN. Poszukuje nabywcy w momencie, kiedy ona i inne mniejsze firmy medialne są pod presją, aby rosnąć, by dało im to większe możliwości negocjacyjne z sieciami kablowymi i platformami satelitarnymi.
Scripps już od dawna uważany jest przez branżę medialną za atrakcyjny kąsek do przejęcia. Według nieoficjalnych źródeł, jest to co najmniej trzeci raz, kiedy Discovery, wśród którego akcjonariuszy jest John Malone, prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia Scripps.
Transakcja pomiędzy Discovery i Scripps dałaby początek wartemu ponad 20 mld dol. gigantowi. Discovery, poza kanałami pod własną marką, jest właścicielem także Eurosportu.
Według nieoficjalnych informacji, również
Viacom prowadzi rozmowy w sprawie nabycia Scripps.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.