Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ciągu roku Sky w
Wielkiej Brytanii i Irlandii zyskał 280 tys. nowych klientów, w tym 35 tys. w drugim kwartale 2017 roku. Sprzedano kolejne 1,6 mln produktów. Jeśli chodzi o usługi telewizyjne, liczba produktów zwiększyła się o 111 tys., a liczba klientów telewizji do
ponad 11,4 mln.
W
Niemczech i Austrii Sky dodał 365 tys. nowych klientów, w tym 61 tys. w drugim kwartale, przy wzroście liczby produktów o 732 tys.
We
Włoszech wzrost liczby klientów Sky w skali roku wyniósł 41 tys. Dodano w tym czasie 338 tys. nowych produktów. W drugim kwartale br. odnotowano spadek liczby klientów o 19 tys.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.