- Jest to ekscytujący, nowy rozdział dla Discovery. Scripps jest jedną z najlepszych firm medialnych na świecie z wielkimi zasobami, silnymi markami oraz popularnymi gwiazdami i formatami. Nasz biznes opiera się na świetnych opowieściach, autentycznych postaciach i wielkich pasjonatach. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z firmą Scripps stworzymy silniejszą, bardziej elastyczną i bardziej dynamiczną firmę medialną z globalnym silnikiem treści, który może być w pełni zoptymalizowany i zarabiający na wszystkich połączonych sieciach, produktach i usługach w każdym kraju na całym świecie - powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery Communications.
- Poprzez pasję i poświęcenie naszych niesamowitych pracowników i przy wsparciu rodziny Scripps, stworzyliśmy firmę zajmującą się treściami lifestylowymi, która każdego dnia dotyka życia widzów - powiedział Kenneth W. Lowe, prezes i dyrektor generalny Scripps Networks Interactive. - To porozumienie z firmą Discovery stanowi niezrównaną okazję dla Scripps do rozwijania wiodących marek na całym świecie oraz na nowych i wschodzących kanałach, w tym platformach z krótkimi formami czy platformami streamingowymi.