reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Discovery przejmie właściciela TVN za 14,6 mld dol.

dodano: 2017-07-31 13:14 | aktualizacja: 2017-07-31 14:08
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery Communications

Discovery Discovery Communications i Scripps Networks Interactive, właściciel m.in. Grupy TVN, poinformowały o podpisaniu ostatecznego porozumienia w sprawie nabycia przez Discovery firmy Scripps za 14,6 mld dol. (90 dol. za akcję). Sfinalizowanie tej transakcji jest spodziewane na początek 2018 roku. Wymagana jest zgoda regulatorów medialnych.

TVN kanały


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Potwierdziły się zatem informacje sprzed kilku dni o planowanym połączeniu Discovery Communications i Scripps Networks Interactive.

Razem Discovery i Scripps zaoferują komplementarny i dynamiczny zestaw marek. Połączona firma będzie produkować ok. 8000 godzin własnych programów rocznie, będzie miała około 300 tys. godzin treści i wygeneruje łącznie 7 mld odtworzeń wideo miesięcznie.

Połączone portfolio marek Discovery i Scripps będzie obejmowało:
  • Discovery: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science i Turbo/Velocity; OWN w Stanach Zjednoczonych; Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej; Eurosport
  • Scripps: HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel i Great American Country; TVN w Polsce; UKTV - joint venture z BBC Worldwide; Asian Food Channel w Azji; Fine Living Network
 

- Jest to ekscytujący, nowy rozdział dla Discovery. Scripps jest jedną z najlepszych firm medialnych na świecie z wielkimi zasobami, silnymi markami oraz popularnymi gwiazdami i formatami. Nasz biznes opiera się na świetnych opowieściach, autentycznych postaciach i wielkich pasjonatach. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z firmą Scripps stworzymy silniejszą, bardziej elastyczną i bardziej dynamiczną firmę medialną z globalnym silnikiem treści, który może być w pełni zoptymalizowany i zarabiający na wszystkich połączonych sieciach, produktach i usługach w każdym kraju na całym świecie - powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery Communications.

- Poprzez pasję i poświęcenie naszych niesamowitych pracowników i przy wsparciu rodziny Scripps, stworzyliśmy firmę zajmującą się treściami lifestylowymi, która każdego dnia dotyka życia widzów - powiedział Kenneth W. Lowe, prezes i dyrektor generalny Scripps Networks Interactive. - To porozumienie z firmą Discovery stanowi niezrównaną okazję dla Scripps do rozwijania wiodących marek na całym świecie oraz na nowych i wschodzących kanałach, w tym platformach z krótkimi formami czy platformami streamingowymi.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

299 zł Więcej...

Odbiornik VU+ UNO 4K

Vu+ UNO 4K - młodszy brat SOLO 4K, odbiornik Ultra...

1049 zł Więcej...

Konwerter Unicable + Twin Inverto IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable + 2Legacy marki...

199 zł Więcej...
reklama