Nabycie Mango-Media pozwala nam realizować ambitne plany stania się niekwestionowanym liderem w swojej branży w Polsce. Będziemy kontynuować inwestycje w rozwój telezakupów, platformy internetowej i tradycyjnej obecności handlowej z planowanymi 50 własnymi sklepami do końca 2018 roku. Jesteśmy bardzo podekscytowani nową wspólną przyszłością
– powiedział Tomasz Pawliszyn, Prezes Studio Moderna Polska Sp. z o. o. oraz Dyrektor Zarządzający Studio Moderna CEE.
Decyzja o sprzedaży udziałów jest podyktowana potrzebą konsolidacji portfolio oraz skupieniu się na rozwoju naszej podstawowej działalności. Studio Moderna jest jednym z najsilniejszych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej w swojej branży. Jednocześnie operuje w modelu biznesowym zbliżonym do Mango-Media, dzięki czemu jesteśmy przekonani, że zmiany będą korzystne dla obu stron
– powiedział Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN S.A.
Mango-Media w ostatnim czasie zakończyło trzyletni proces zmian biznesowych, w wyniku których firma stała się liderem w swojej branży. TVN był partnerem, który wspierał nas na każdym kroku. Cieszymy się, że będziemy częścią europejskiej grupy o ugruntowanej pozycji. Jestem przekonany, że otwiera to przed nami nowe, ekscytujące możliwości rozwoju
– powiedział Lars Buschbom, Prezes Mango-Media Sp. z o. o.
Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...