reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Studio Moderna przejmuje Mango-Media

dodano: 2017-08-04 16:15
autor: Jacek Grzeszczak | źródło: Studio Moderna/TVN

Mango 24 Studio Moderna Polska Sp. z o. o., spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Studio Moderna, oraz TVN S.A., firma będąca częścią Scripps Networks Interactive, informują o zmianie struktury własności kanału Mango-Media Sp. z o. o. Studio Moderna Polska przejęło udziały TVN w Mango-Media i stało się wyłącznym właścicielem spółki.

Mango 24


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po wielu miesiącach negocjacji, Studio Moderna Polska zostało wytypowane jako firma najlepiej odpowiadająca kulturze organizacyjnej i modelowi biznesowemu Mango-Media. Dzięki tej decyzji obie spółki skorzystają zarówno z korzyści skali, jak i nowych możliwości rozwoju. Transakcja odbywa się za zgodą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
 

Nabycie Mango-Media pozwala nam realizować ambitne plany stania się niekwestionowanym liderem w swojej branży w Polsce. Będziemy kontynuować inwestycje w rozwój telezakupów, platformy internetowej i tradycyjnej obecności handlowej z planowanymi 50 własnymi sklepami do końca 2018 roku. Jesteśmy bardzo podekscytowani nową wspólną przyszłością

– powiedział Tomasz Pawliszyn, Prezes Studio Moderna Polska Sp. z o. o. oraz Dyrektor Zarządzający Studio Moderna CEE.

Decyzja o sprzedaży udziałów jest podyktowana potrzebą konsolidacji portfolio oraz skupieniu się na rozwoju naszej podstawowej działalności. Studio Moderna jest jednym z najsilniejszych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej w swojej branży. Jednocześnie operuje w modelu biznesowym zbliżonym do Mango-Media, dzięki czemu jesteśmy przekonani, że zmiany będą korzystne dla obu stron

– powiedział Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN S.A.

Mango-Media w ostatnim czasie zakończyło trzyletni proces zmian biznesowych, w wyniku których firma stała się liderem w swojej branży. TVN był partnerem, który wspierał nas na każdym kroku. Cieszymy się, że będziemy częścią europejskiej grupy o ugruntowanej pozycji. Jestem przekonany, że otwiera to przed nami nowe, ekscytujące możliwości rozwoju

– powiedział Lars Buschbom, Prezes Mango-Media Sp. z o. o.


Studio Moderna działa w 21 krajach z około 7000 pracowników w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma koncentruje się na sprzedaży wielokanałowej o większej części przychodów pochodzących z tradycyjnej sprzedaży detalicznej i handlu elektronicznego, wspieranych silną sprzedażą katalogową, telezakupów i marketingu bezpośredniego.
 
Firma prowadzi już własne całodobowe kanały telezakupowe w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii. Większość sprzedaży pochodzi z własnych marek, takich jak Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Rovus, Wellneo, Gymbit, itp.

Firma Mango-Media Sp. z o.o. jest numerem jeden wśród całodobowych kanałów telezakupowych, należy także do wiodących firm detalicznych w branży e-commerce w kategoriach „AGD i kuchnia” oraz „dom i styl życia”, oferując drogą internetową ponad 25 tys. produktów. Mango-Media to też jedna z najszybciej rosnących firm w branży sprzedaży detalicznej na odległość (w tym w e-commerce). W roku 2016 spółka wypracowała rekordowy łączny przychód netto w wysokości ponad 60 mln zł, co odpowiada wzrostowi o 45% rok do roku. Ponadto cały czas rośnie liczba lojalnych klientów.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik VU+ SOLO SE V.2 (wersja single)

SOLO SE - Version 2 znanego tunera Solo SE firmy...

590 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

239 zł Więcej...

Antena szerokopasmowa Log 2-69 HV ze wzm. 25dB

Dobrze zaprojektowana, polska antena szerokopasmowa o strukturze logarytmicznej periodycznie dipolowej...

99 zł Więcej...
reklama