Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W programie festiwalu jest 21 koncertów, a po raz pierwszy na scenie Red Bull Container odbędzie się 10 DJ-setów. Oprócz polskich wykonawców zagra także brytyjski zespół OMYO, zwycięzca konkursu dla zespołów platformy Gigmit. Festiwalowe afterparty odbędzie się w Hangloose Caffé, przy plaży.
Publiczność festiwalu będzie mogła spotkać się z artystami występującymi na Olsztyn Green Festival w newsroomie „Co jest grane 24”. Spotkania będą transmitowane na profilu „Co jest grane 24” na portalu społecznościowym Facebook, a relacje z całego wydarzenia będą dostępne w serwisie cojestgrane24.pl oraz w mediach społecznościowych.
W programie Olsztyn Green Festival są również warsztaty, zajęcia i aktywności związane z ekologią, ochroną środowiska i zdrowym trybem życia organizowane przez m.in. MPEC Olsztyn, Stowarzyszenie Inicjatyw Możliwych RzeczJasna czy Mazur Electrorecycling. Zespół „Wysokich Obcasów” przygotuje dla festiwalowiczów czytelnię i strefę relaksu, a w sobotę i w niedzielę zaprosi na zajęcia jogi. Dodatkowo na plaży odbędą się zajęcia fitness z Planetą Formy, będzie można też skorzystać z porad trenera personalnego.
W strefie Kontigo wizażystki i stylistki będą udzielać konsultacji związanych z makijażem i modą. Strefa mody to też fashion trucki i polskie marki: Alkopoligamia.com, Chrum.com, Underworld, Fu-Ku i Mozaika. Nie zabraknie również jedzenia i picia z food trucków, a oficjalnym browarem festiwalu jest Perła.
Kampania promocyjna Olsztyn Green Festival była prowadzona w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Avanti”, „Cztery kąty”, „Logo”, „Dziecko”), w internecie (m.in. wyborcza.pl, cojestgrane24.pl, gazeta.pl, ipla.tv), w radiu (sieć Eska), w telewizji (Kino Polska), w kinach (Helios, Multikino) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za zakup mediów odpowiadał zespół „Co jest grane 24” i Starcom. Za produkcję festiwalu, a także promocję i planowanie mediów odpowiada zespół promocji i marketingu marki „Co jest grane 24”. Grafikę festiwalową zaprojektował Paprotnik Studio.
Partnerem merytorycznym festiwalu jest Stowarzyszenie Artystów Zaiks; partnerami są Browary Lubelskie Perła, Red Bull, Galeria Warmińska, Renault Alcar, Wipasz, Nasz Kurczak, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olsztynie (MPEC Olsztyn) i Ziaja; partnerami strefy VIP są Mokate, Loyd i Johnnie Walkerl; a patronami medialnymi są „Co jest grane 24”, „Gazeta Wyborcza”, gazeta.pl, AMS, Helios, Empik, TVP3 Olsztyn, Radio UWM, „Aktivist”, „Hiro”, Music Is, So!Music, „Made In - Warmia & Mazury”, ekologia.pl
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.