dodano: 2017-08-19 03:32
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Time Warner
Nowa wersja serialu „Ben 10” zadebiutowała w Polsce w październiku 2016 roku w Cartoon Network. Właśnie do sprzedaży wchodzą nowe produkty licencyjne ze świata Bena Tennysona, a ich premierze będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych. Zabawki produkowane przez Playmates, światowego partnera licencyjnego firmy Turner (Time Warner), dostępne są w ofercie firmy Epee, w sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zabawki produkowane przez Playmates, światowego partnera licencyjnego firmy Turner, dostępne są w ofercie firmy Epee. W sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) można nabyć minifigurki Ben 10. Są to pierwsze zabawki z nowej linii Ben 10 dostępne w Polsce. Produkty zostały wsparte kampanią w telewizji, prasie, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, sieci kin Helios oraz niezależnych kinach należących do sieci KinAds.
Pod koniec sierpnia br. na rynku polskim pojawią się podstawowe figurki i figurki deluxe, wyposażone w światło i dźwięk. Dla fanów Ben 10 przygotowano także zestawy tematyczne, w skład których wchodzą maska i rękawica oraz zestaw deluxe ze znanym z serialu kamperem - Gruchotem. Nie zabraknie też zabawek nawiązujących do nowych kosmitów oraz najważniejszego gadżetu Bena Tennysona - Omnitrixa, który będzie dostępny w polskiej wersji językowej. - Ten kosmiczny zegarek ułatwi dzieciom zabawę, w której tak jak Ben 10, będą się zmieniać w kosmitów - zapewnia nadawca.
Cartoon Network wesprze premierę zabawek szeregiem akcji promocyjnych, a Ben 10 będzie obecny podczas wielu wydarzeń organizowanych w całej Polsce. We wrześniu br. do Polski przyjedzie znany z kreskówki kamper - Gruchot. Jak zapowiada nadawca, samochód będzie pełen atrakcji dla dzieci, a nowoczesna technologia pozwoli uczestnikom zobaczyć, jak sami zmieniają się na ekranie w swojego ulubionego kosmitę z „Ben 10”. Dodatkowo w wybranych sklepach pojawią się charakterystyczne, inspirowane Gruchotem ekspozytory produktów, w których dzieci będą mogły zrobić sobie zdjęcia i podzielić się nimi w mediach społecznościowych.
- Nasi partnerzy licencyjni potwierdzają, że angażujące fanów akcje promocyjne cieszą się dużą popularnością, gdyż rodzice nieustannie poszukują sposobów na zapewnienie swoim dzieciom aktywnej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że działania prowadzone obecnie wokół „Ben 10” spotkają się z pozytywnym odbiorem przez dzieci i sprawią, że będą one chciały jak najszybciej zdobyć zabawki z najnowszej linii
- mówi Graham Saltmarsh, director of licensing, UK and Nordics at Cartoon Network Enterprises.
Skierowany do chłopców w wieku 4-8 lat „Ben 10” opowiada o przygodach żywiołowego, uwielbiającego zabawę Bena Tennysona, który powrócił do swojego oryginalnego i najbardziej popularnego wcielenia - dziesięcioletniego chłopca zmieniającego się w kosmitów. Od październikowej premiery w regionie EMEA (Europe, the Middle East and Africa, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) serial obejrzało ponad 27 milionów widzów, w tym co drugi chłopiec w Republice Południowej Aryki (RPA), Rumunii, Hiszpanii i Portugalii oraz co trzeci na Węgrzech, w Polsce i w Szwecji (dane za Time Warnerem) (więcej tutaj).
„Ben 10” - emisja w Cartoon Network (Cartoon Network HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.