Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2016 roku spółka M7 Group wygenerowała w Holandii 49,1 proc. łącznych przychodów, następnie 27,1 proc. w Czechach i na Słowacji, 9,3 proc. w Niemczech, 8,5 proc. w Belgii, 3,1 proc. pozostałych przychodów oraz 2,9 proc. w Austrii. Wynika to z informacji dostarczonych przez telecompaper.
M7 Group oferuje usługi telewizji satelitarnej w sześciu krajach Europy Środkowej i Zachodniej (Austria, Belgia, Czechy, Holandia, Niemcy i Słowacja) oraz szerokopasmowe i VoIP w Belgii i Holandii. Ten ostatni rynek w największym stopniu przyczynił się do uzyskanych przychodów - 159,6 mln euro za 2016 rok (9,2 proc. mniej). Czechy i Słowacja są drugim co do wielkości rynkiem M7 Group z 88,16 mln euro przychodów (wzrost o 7,3 proc.), Niemcy - trzecim (30,1 mln euro) w następstwie fuzji z M7 Deutschland (KabelKiosk), a Belgia czwartym z 27,7 mln euro przychodów (spadek o 3,1 proc.). Austria jest piątym krajem o najwyższych przychodach - 9,42 mln euro dzięki platformie AustriaSat, która w 2016 roku doprowadziła do wzrostu przychodów o 8,6 proc.
Przychody M7 Group za 2016 rok wyniosły
324,5 mln euro, co oznacza wzrost o 6,9 proc., w wyniku fuzji z M7 Deutschland. W tym samym okresie M7 Group odnotowała stratę netto w wysokości 13,98 mln euro w porównaniu z zyskiem netto w wysokości 33,3 mln euro w roku 2015.
M7 Group w Czechach i na Słowacji oferuje platformę
Skylink, w Austrii -
AustriaSat, w Niemczech - platformę dystrybucyjną
M7, w Holandii -
Canal Digitaal i
online.nl, a w Belgii -
TV Vlaanderen i
TéléSAT.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.