reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

UPC wprowadza Happy Home

dodano: 2017-08-30 15:47
autor: Jerzy Kruczek | źródło: UPC Polska

UPC radość z każdej chwili Z początkiem września br. UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która ma odzwierciedlać inwestycje firmy w rozwijanie nowoczesnych technologii w zakresie dostępu do internetu i cyfrowej rozrywki.

Happy Home


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszym etapem kampanii pod hasłem „Radość z każdej chwili” jest start oferty internetu do 500 Mb/s i szybkiego łącza Wi-Fi, jak również szerokiej gamy kanałów telewizyjnych, filmów i seriali HD oraz sportowych emocji, które są dostępne na wielu urządzeniach. Pakiety zawierające dostęp do internetu i rozrywki zostały wprowadzone do oferty UPC 28 sierpnia br.
 

- Dążymy do ciągłego podnoszenia satysfakcji naszych klientów, inwestując w innowacje i rozwój oferty. Na początku roku udostępniliśmy przełomową usługę Replay TV na dekoderach Horizon, następnie podnieśliśmy do 60 Mb/s prędkość internetu dla klientów, którzy dotychczas korzystali z niższych przepustowości - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska. - Nigdy nie byłoby to możliwe bez naszych długoterminowych inwestycji w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej. Naszym celem jest zaoferować lepszą jakość rozrywki i ułatwić kontakty z bliskimi zgodnie z nowym hasłem marketingowym „Radość z każdej chwili”.

„Radość z każdej chwili” to efekt szeroko zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych przez Liberty Global, spółkę-matkę UPC. Pokazują one, jak zmienia się dziś styl życia, definicja rodziny i wspólnego spędzania czasu. Wyzwaniem jest zaspokojenie potrzeb klienta w nowoczesnym świecie. Chociaż dostęp do internetu jest dla niego ważny, bo pozwala korzystać z treści i je tworzyć zawsze i wszędzie, to jednak coraz częściej ceni chwile kontaktu z bliskimi. Bardziej efektywna obsługa klienta, skupienie na jego potrzebach oraz najnowocześniejsza sieć i superszybkie Wi-Fi w każdym zakamarku domu są kluczem do spełnienia oczekiwań klientów - i to właśnie znajduje się w centrum oferty Happy Home od UPC.

Zgodnie z ideą Happy Home, nowe superpakiety zostały stworzone, by wyprzedzić oczekiwania klientów: są dostępne z internetem o szybkości do 120 Mb/s, do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, kanałami telewizyjnymi, telewizją mobilną Horizon Go i innymi funkcjami. Wszystkie warianty są oferowane z miesięcznym, bezpłatnym dostępem do Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który pozwala chronić jednocześnie trzy urządzenia użytkownika podłączone do internetu.

Cena superpakietu z internetem 250 Mb/s i 106 kanałami TV zaczyna się od 49 zł miesięcznie w trzymiesięcznej promocji, po upływie tego czasu klienci zapłacą za ten wariant 109 zł/miesiąc. Superpakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/miesiąc, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł miesięcznie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik VU+ ZERO Black

VU+ ZERO - najnowszy model firmy VU+ na Linuksie z...

415 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...

Mini PC LibreElec 4K

Mini PC na systemie LibreElec, z procesorem AMLogic S905X na...

350 zł Więcej...
reklama