Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem przestępców jest przechwycenie danych klienta (numeru telefonu i danych do logowania). Posiadając te informacje, mogą zlecić przelew na swój rachunek i przekierować wiadomość SMS z hasłem autoryzacyjnym na podstawiony numer telefonu. I w ten sposób ukraść pieniądze z konta klienta.
Jeżeli Twój telefon został zainfekowany:
- natychmiast zmień hasło do serwisu transakcyjnego mBanku
- przywróć ustawienia fabryczne w telefonie (najlepiej tzw. hard reset)
- zmień pin do aplikacji mobilnej mBanku
- Sprawdź w jaki sposób chronić swój telefon - https://www.mbank.pl/bezpieczenstwo/bezpieczny-telefon/
Pamiętaj! mBank
- nie prosi o podanie identyfikatora i hasła do serwisu transakcyjnego w aplikacji mobilnej,
- nie wysyła na telefon komórkowy żadnych certyfikatów bezpieczeństwa lub innych aplikacji do zainstalowania,
- nie prosi o wykonanie przelewów testowych,
- nie wysyła do klientów wiadomości e-mail zawierających link do serwisu bankowości internetowej (czyli kierujących na stronę logowania do serwisu mBanku).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.