Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trakcie meczu był z Telewizją Polsat co drugi widz oglądający tv. Polsat i Polsat Sport zgromadziły ponad 45 proc. udziałów wśród wszystkich badanych i ponad 50 proc. w grupie komercyjnej. Polsat był liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych przyciągając ponad 6,2 mln widzów, co przełożyło się na bardzo wysokie udziały: 40 proc. w grupie 4+ i 47 proc. w grupie 16-49. Spotkanie w Polsacie Sport przyciągnęło niemal 800 tys. widzów, a minutowy zasięg meczu na obu antenach wyniósł aż 10 mln widzów.
Po ośmiu meczach Polska jest liderem grupy „E” z trzema punktami przewagi nad Czarnogórą i Danią. Ostatnie dwa mecze eliminacji do Mundialu Rosja 2018, piłkarska reprezentacja Polski rozegra
5 października na wyjeździe z Armenią i
8 października w Warszawie z Czarnogórą.
(dane: Nielsen Audience Measurement)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.