W poniedziałek, 4 września br. na stronie głównej portalu gazeta.pl (Agora) zadebiutował premierowy odcinek programu „Make Poland Great Again", współtworzonego przez duet Make Life Harder (Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn). Jak czytamy w opisie, to komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- To pierwsza taka produkcja w historii gazeta.pl. W polskich mediach brakuje atrakcyjnej publicystyki - trafiającej do młodych ludzi, podanej w nowoczesnej, zaczepnej, internetowej formie. Chcieliśmy nawiązać do świetnych amerykańskich show Johna Olivera i Stevena Colberta - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu gazeta.pl. - Make Life Harder to charyzmatyczni internetowi twórcy, z którymi od dawna chcieliśmy współpracować. „Make Poland Great Again" to nowe wyzwanie dla nich i dla nas - dodaje.
Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn - blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Do tej pory swoimi obserwacjami dzielili się z prawie 250 tys. fanów na Facebooku oraz z czytelnikami swoich dwóch książek.
- Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery
- mówi Rafał Żabiński.
- Gdyby Piotr Kraśko i Tadeusz Drozda mieli mieć dziecko to byłoby to „Make Poland Great Again”
- dodaje Jakobe Mansztajn.
Program „Make Poland Great Again" jest realizowany w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Osoby, które chciałyby wziąć udział w nagraniach, mogą zgłaszać się na adres poczty elektronicznej: [email protected].
Nowe odcinki programu „Make Poland Great Again” będą publikowane na stronie głównej gazeta.pl w poniedziałki o godzinie 18:00. W pierwszym sezonie programu zaplanowano osiem odcinków, każdy trwający około 12-15 minut. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach gazeta.pl w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku i Twitterze - oraz na oficjalnej stronie programu.
Za nowy projekt, jako producent formatu, odpowiada Kamil Rutkowski, szef produkcji wideo w gazeta.pl.
Startowi programu towarzyszy kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. gazeta.pl, sport.pl, plotek.pl, logo24, avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio Tok FM, Rock Radio), w telewizji Metro oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu gazeta.pl.
„Make Poland Great Again” - premiery w poniedziałki o 18:00 na gazeta.pl.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.