reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Państwowy kanał Ukrainy naruszał zasady nadawania w żałobie

dodano: 2017-09-09 15:34 | aktualizacja: 2017-09-09 19:29
autor: RO | źródło: mediananny.com

Wadim Rabinowicz Ukraińska Narodowa Rada ds. telewizji i radia w swojej nieplanowanej kontroli stwierdziła, że państwowa stacja telewizyjna UA:Perszyj naruszała regulamin nadawania programu w trakcie trwania żałoby narodowej. Na celowniku znalazła się również prywatna stacja informacyjna News Network, należąca do Wadima Rabinowicza. To konsekwencja niedostosowania ramówek w dniach żałoby i pamięci z okazji 80. rocznicy Wielkiego Terroru na Ukrainie (5 sierpnia).

Perszyj Nacionalnyj


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na antenie kanału UA:Perszyj zabrakło świecy w pasmach programowych 1:18 – 6:00 i 9:00 – 23:00, natomiast w programach News Network nie było anonsów o dniu pamięci, które powinny ukazywać się co dwie godziny. Nadawca wyemitował spoty tylko o północy, 9:00, 12:00 i 12:10.

Kanał News Network oficjalnie należy do żydowsko-ukraińskiego oligarchy Wadima Rabinowicza i niejakiej Evelyn Sophie Joubert z Seszeli.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

299 zł Więcej...

Odbiornik VU+ UNO 4K

Vu+ UNO 4K - młodszy brat SOLO 4K, odbiornik Ultra...

1049 zł Więcej...

Konwerter Unicable + Twin Inverto IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable + 2Legacy marki...

199 zł Więcej...
reklama