reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Discovery Communications wzmacnia swoje struktury

dodano: 2017-09-11 17:04 | aktualizacja: 2017-09-11 17:19
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery Communications

Discovery Discovery Communications wzmacnia swoje struktury digital, aby jeszcze lepiej odpowiadać na nieustanne zmiany zachodzące w przestrzeni cyfrowej. Francis Keeling, jeden z czołowych osób w branży muzyki cyfrowej, dołącza do zespołu Discovery jako Senior Vice President, International Digital. Obecnie zarządzający północnoazjatyckim oddziałem Discovery Jay Trinidad poszerza zakres swoich obowiązków, przyjmując rolę Managing Director, Digital Ventures, a Eugene Huang obejmuje stanowisko Senior Vice President, Product and Technology. Wszystkie trzy osoby podlegają bezpośrednio Michaelowi Langowi, szefowi International Development & Digital.

Eugene Huang Francis Keeling Jay Trinidad


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zadaniem Francis Keelinga jako SVP International Digital będzie poszukiwanie nowych możliwości współpracy i rozwoju biznesu, tak aby treści sygnowane marką Discovery były dostępne na wszystkich platformach. Oznacza to aktywny udział w rozwijaniu projektów OTT, włączając w to niedawno ogłoszone partnerstwo z niemieckim ProSieben. Do zadań Keelinga należeć będzie także opracowywanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów cyfrowych na bazie różnego rodzaju kontentu, które będą odpowiadać na potrzeby fanów Discovery. Swoimi projektami będzie on zarządzał z Londynu.
 
Francis Keeling
Senior Vice President, International Digital
w Discovery Communications

Do tej pory Keeling zajmował stanowisko Global Head of Licensing w Spotify, gdzie sformułował i wdrożył nową strategię licencjonowania. Przed Spotify Keeling spędził dziesięć lat w Universal Music Group, największej na świecie wytwórni płytowej, gdzie jako Global Head of Digital nadzorował zmianę ukierunkowania firmy ze sprzedaży fizycznych płyt na nowe formaty cyfrowe, w tym cyfrowe pobieranie muzyki, streaming i subskrypcje.
 

Francis jest wybitnym specjalistą w obszarze digital, przyczynił się do wielkiej transformacji na rynku muzycznym, kiedy to standardowy model biznesowy tej branży musiał zmierzyć się z gwałtownymi zmianami technologicznymi. Przychodzi do nas ze Spotify – firmy, do której mamy ogromny szacunek. Cieszymy się, że będziemy mogli skorzystać z jego doświadczenia i cennych insightów konsumenckich,, które przyniesie ze sobą Francis

- podkreśla Michael Lang, President, International Development & Digital w Discovery.

Natomiast obowiązki Jaya Trinidada polegać będą przede wszystkim na budowaniu zasięgu marek i rozrywki Discovery w obszarach o największym potencjale rozwojowym. Trinidad spędził 10 lat w Google jako jeden z pierwszych pracowników firmy. Zajmował się m.in. reklamą, badaniami, strategią, i rozwojem produktów, w tym przeglądarką Chrome, aby ostatecznie zostać Head of Consumer Marketing w regionie Azji i Pacyfiku. W swojej nowej roli, Jay będzie raportować Arthura Bastingsa, President & Managing Directora, Discovery Networks Asia-Pacific.
 
Jay Trinidad
Managing Director, Digital Ventures
w Discovery Communications

Ponadto Eugene Huang dołączył do Discovery jako nowy SVP Product and Technology, po to, aby rozwijać globalne produkty i usługi na wielu platformach. Huang dołącza do firmy po zakończeniu współpracy z American Express, gdzie zajmował stanowisko VP Strategy and Planning, opracowując innowacyjne systemy płatności i e-commerce. Zanim jednak zaczął pracować w American Express, Huang zajmował kilka wyższych stanowisk rządowych, był m.in. White House Fellow za kadencji prezydenta George'a W. Busha, pracował w Urzędzie Ochrony Praw Konsumentów dla amerykańskiego Ministerstwa Skarbu za administracji prezydenta Baracka Obamy. Zajmował również stanowisko Secretary of Technology stanu Virginia (za czasów rządów gubernatora Marka Warnera). Wspólnie z Keelingiem będzie pracował w Londynie.
 

Doświadczenie, które wnosi Eugene, będzie niezwykle cenne przy naszych, europejskich projektach z obszaru OTT. Współpracując z działami digital i kreacji na poziomie lokalnym, nowy zespół pomoże dynamicznie rozwijać centralną strategię cyfrową. Nawiązanie współpracy ze światowej klasy profesjonalistami, takimi jak Francis, Jay i Eugene mówi wiele zarówno o naszych ambicjach, jak i o możliwościach, które otwierają się dla kontentu Discovery i naszych marek kontekście oferty digital

- zauważa Michael Lang.

Eugene Huang
Senior Vice President, Product and Technology
w Discovery Communications

W ostatnim roku Discovery znacząco zwiększyło swoją międzynarodową aktywność w kontekście przestrzeni digital, począwszy od nawiązania strategicznej współpracy z BAMTech Europe, dwucyfrowego wzrostu liczby abonentów serwisu streamingowego Eurosport Player, aż po nowo nawiązaną współpracę z ProSieben w Niemczech i wprowadzenie kanałów Discovery oraz Eurosport do oferty Amazon w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Nagrywarka UHD Velocap Tbox Deluxe

Urządzenie pozwalające na nagrywanie ze źródła HDMI lub AV materiału...

820 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat Digit ISIO STC UHD 4K Black

DIGIT ISIO STC UHD to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej...

1 590 zł Więcej...

Antena AX 1000+ Combo LTE ProLine dla MUX 8

Nowy model anteny dla naziemnej TV cyfrowej - szerokopasmowa antena...

89 zł Więcej...
reklama