reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Discovery Communications wzmacnia swoje struktury

dodano: 2017-09-11 17:04 | aktualizacja: 2017-09-11 17:19
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery Communications

Discovery Discovery Communications wzmacnia swoje struktury digital, aby jeszcze lepiej odpowiadać na nieustanne zmiany zachodzące w przestrzeni cyfrowej. Francis Keeling, jeden z czołowych osób w branży muzyki cyfrowej, dołącza do zespołu Discovery jako Senior Vice President, International Digital. Obecnie zarządzający północnoazjatyckim oddziałem Discovery Jay Trinidad poszerza zakres swoich obowiązków, przyjmując rolę Managing Director, Digital Ventures, a Eugene Huang obejmuje stanowisko Senior Vice President, Product and Technology. Wszystkie trzy osoby podlegają bezpośrednio Michaelowi Langowi, szefowi International Development & Digital.

Eugene Huang Francis Keeling Jay Trinidad


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zadaniem Francis Keelinga jako SVP International Digital będzie poszukiwanie nowych możliwości współpracy i rozwoju biznesu, tak aby treści sygnowane marką Discovery były dostępne na wszystkich platformach. Oznacza to aktywny udział w rozwijaniu projektów OTT, włączając w to niedawno ogłoszone partnerstwo z niemieckim ProSieben. Do zadań Keelinga należeć będzie także opracowywanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów cyfrowych na bazie różnego rodzaju kontentu, które będą odpowiadać na potrzeby fanów Discovery. Swoimi projektami będzie on zarządzał z Londynu.
 
Francis Keeling
Senior Vice President, International Digital
w Discovery Communications

Do tej pory Keeling zajmował stanowisko Global Head of Licensing w Spotify, gdzie sformułował i wdrożył nową strategię licencjonowania. Przed Spotify Keeling spędził dziesięć lat w Universal Music Group, największej na świecie wytwórni płytowej, gdzie jako Global Head of Digital nadzorował zmianę ukierunkowania firmy ze sprzedaży fizycznych płyt na nowe formaty cyfrowe, w tym cyfrowe pobieranie muzyki, streaming i subskrypcje.
 

Francis jest wybitnym specjalistą w obszarze digital, przyczynił się do wielkiej transformacji na rynku muzycznym, kiedy to standardowy model biznesowy tej branży musiał zmierzyć się z gwałtownymi zmianami technologicznymi. Przychodzi do nas ze Spotify – firmy, do której mamy ogromny szacunek. Cieszymy się, że będziemy mogli skorzystać z jego doświadczenia i cennych insightów konsumenckich,, które przyniesie ze sobą Francis

- podkreśla Michael Lang, President, International Development & Digital w Discovery.

Natomiast obowiązki Jaya Trinidada polegać będą przede wszystkim na budowaniu zasięgu marek i rozrywki Discovery w obszarach o największym potencjale rozwojowym. Trinidad spędził 10 lat w Google jako jeden z pierwszych pracowników firmy. Zajmował się m.in. reklamą, badaniami, strategią, i rozwojem produktów, w tym przeglądarką Chrome, aby ostatecznie zostać Head of Consumer Marketing w regionie Azji i Pacyfiku. W swojej nowej roli, Jay będzie raportować Arthura Bastingsa, President & Managing Directora, Discovery Networks Asia-Pacific.
 
Jay Trinidad
Managing Director, Digital Ventures
w Discovery Communications

Ponadto Eugene Huang dołączył do Discovery jako nowy SVP Product and Technology, po to, aby rozwijać globalne produkty i usługi na wielu platformach. Huang dołącza do firmy po zakończeniu współpracy z American Express, gdzie zajmował stanowisko VP Strategy and Planning, opracowując innowacyjne systemy płatności i e-commerce. Zanim jednak zaczął pracować w American Express, Huang zajmował kilka wyższych stanowisk rządowych, był m.in. White House Fellow za kadencji prezydenta George'a W. Busha, pracował w Urzędzie Ochrony Praw Konsumentów dla amerykańskiego Ministerstwa Skarbu za administracji prezydenta Baracka Obamy. Zajmował również stanowisko Secretary of Technology stanu Virginia (za czasów rządów gubernatora Marka Warnera). Wspólnie z Keelingiem będzie pracował w Londynie.
 

Doświadczenie, które wnosi Eugene, będzie niezwykle cenne przy naszych, europejskich projektach z obszaru OTT. Współpracując z działami digital i kreacji na poziomie lokalnym, nowy zespół pomoże dynamicznie rozwijać centralną strategię cyfrową. Nawiązanie współpracy ze światowej klasy profesjonalistami, takimi jak Francis, Jay i Eugene mówi wiele zarówno o naszych ambicjach, jak i o możliwościach, które otwierają się dla kontentu Discovery i naszych marek kontekście oferty digital

- zauważa Michael Lang.

Eugene Huang
Senior Vice President, Product and Technology
w Discovery Communications

W ostatnim roku Discovery znacząco zwiększyło swoją międzynarodową aktywność w kontekście przestrzeni digital, począwszy od nawiązania strategicznej współpracy z BAMTech Europe, dwucyfrowego wzrostu liczby abonentów serwisu streamingowego Eurosport Player, aż po nowo nawiązaną współpracę z ProSieben w Niemczech i wprowadzenie kanałów Discovery oraz Eurosport do oferty Amazon w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

299 zł Więcej...

Odbiornik VU+ UNO 4K

Vu+ UNO 4K - młodszy brat SOLO 4K, odbiornik Ultra...

1049 zł Więcej...

Konwerter Unicable + Twin Inverto IDLU-QUDL42-UNR2L-1PP

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable + 2Legacy marki...

199 zł Więcej...
reklama