dodano: 2017-09-14 10:20 | aktualizacja:
2017-09-15 14:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: TiVo
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najważniejsze wnioski z badania:
- Co czwarty konsument, który korzystał z usług pay-tv od co najmniej 12 miesięcy, „prawdopodobnie” z nich zrezygnuje w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.
- 55 proc. abonentów pay-tv w Stanach Zjednoczonych i 42 proc. w Europie Zachodniej korzysta z usług jednego operatora od co najmniej 4 lat, w porównaniu z 32 proc. w Ameryce Łacińskiej.
- W Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej typowi abonenci pay-tv to raczej generacja „baby boomers” a nie milenialsi, co jest wyraźnym kontrastem z Ameryką Łacińską, gdzie nie ma takiego zróżnicowania. Wśród abonentów w Stanach Zjednoczonych, którzy korzystali z usług jednego operatora od co najmniej czterech lat, 51 proc. to „baby boomers”, a tylko 11 proc. milenialsi.
- W Europie Zachodniej tylko 43 proc. osób, którzy płacą za telewizję od co najmniej czterech lat, korzysta z usługi OTT, w porównaniu z 49 proc. w Stanach Zjednoczonych i 67 proc. w Ameryce Łacińskiej.
Metodologia
Badanie w postaci ankiety online przeprowadzono na 8.500 abonentów pay-tv i OTT w siedmiu krajach na całym świecie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.