reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Cartoon Network: Nowi partnerzy marki „Ben 10”

dodano: 2017-10-12 04:10 | aktualizacja: 2017-10-12 09:00
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

Cartoon Network „Ben 10” Cartoon Network nawiązał współpracę z ponad setką partnerów z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Wśród nich są przedstawiciele branży odzieżowej i wydawniczej, a także producenci zabawek, artykułów domowych i higienicznych.

Cartoon Network „Ben 10”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa odsłona „Ben 10”, jednego z najpopularniejszych seriali Cartoon Network, zadebiutowała w regionie EMEA w październiku zeszłego roku. - Obecnie kreskówka notuje wysokie wyniki oglądalności, jej zasięg stale rośnie dzięki nowym umowom z telewizjami naziemnymi, a Cartoon Network chwali się listą ponad stu partnerów licencyjnych w regionie EMEA - czytamy w komunikacie (więcej tutaj)

Strategia handlowa w regionie EMEA rozpoczęła się od wprowadzenia do sprzedaży zabawek produkowanych przez głównego globalnego partnera, firmę Playmates. Giochi Preziosi Group wspiera ich marketing i dystrybucję w Europie, z kolei Flair odpowiada za dystrybucję w Wielkiej Brytanii. Linia produktów takich jak figurki i zestawy zabawek dostępna jest w sklepach od lipca 2017 roku i wspierana jest intensywnymi działaniami sprzedażowymi 

Cartoon Network nie poprzestaje na wprowadzeniu do sprzedaży zabawek. Stacja kompletuje skład partnerów licencyjnych z innych kategorii, a kolejne produkty pojawią się na półkach w tym roku w sezonie jesień/zima. W Wielkiej Brytanii partnerami z branży odzieżowej zostały Smith & Brooks (odzież codzienna), Fashion UK (odzież codzienna), Cooneen Group (odzież nocna i bielizna), Drew Pearson International (akcesoria) and Roy Lowe and Sons (skarpetki). Partnerami wydawniczymi są Centum Books (publikacje i powieści) oraz Panini (czasopisma). W branży artykułów domowych współpracę podjęły Dreamtex (tekstylia domowe) oraz Zak (zestawy lunchowe i kubki).

Pierwszymi partnerami licencyjnymi w Hiszpanii i Portugali zostały Air Val Iberia (higiena osobista) oraz Kid Licensing Iberia (zegarki i oświetlenie).  W Turcji Zorluteks Tekstil Ticaret Ve Sanayi A.S.  buduje ofertę w kategorii artykułów dla domu. We Włoszech partnerami licencyjnymi zostały Commerciale Compana Srl (obuwie) oraz Original Marines (odzież i akcesoria). Z kolei Sun City Sasu rozwija ofertę odzieży dziecięcej i akcesoriów dla włoskiego i iberyjskiego rynku. Dodatkowo, Skybrands zajmie się artykułami pościelowymi i odzieżą dziecięcą w regionie nordyckim, wprowadzi również licencjonowane artykuły pościelowe na rynek niemiecki.

Cartoon Network podpisał także porozumienia z IMC (walkie talkie, gry planszowe), Mondo (dmuchane zabawki) oraz Ferrero (jajka z niespodzianką Kinder). Zupełnie nowa gra produkcji Outright Games, „Ben 10”, pojawi się w listopadzie br. 

Również w Polsce stacja poszerzyła grono swoich partnerów, oferując produkty z bohaterem kreskówki w różnych kategoriach. Reserved Kids i Smyk (odzież, obuwie i akcesoria) stworzy ofertę produktów z „Ben 10” na rok 2018. EplusM wprowadzi odzież w sieciach. Carbotex (poduszki, kołdry, poszewki i koce) zaprezentuje tekstylia domowe w pierwszym kwartale 2018 roku. Nakładem wydawnictwa Ameet ukażą się nowe książki na licencji „Ben 10” w listopadzie br., a artykuły szkolne firmy Derform z wizerunkami bohaterów kreskówki pojawią się w 2018 roku.

Zabawki produkowane przez Playmates w Polsce dystrybuowane są przez firmę Epee. W sprzedaży pojawiły się nowe produkty, m.in. wyposażone w światło i dźwięk figurki, zestawy tematyczne, a także najważniejszy atrybut bohatera serialu Cartoon Network - Omntrix. Produkty są wspierane intensywnymi działaniami promocyjnymi w sklepach, które obejmują m.in. specjalne eventy w centrach handlowych, a także tournée znanego z kreskówki kampera - Gruchota. 

- Po tych wszystkich latach „Ben 10” wciąż ma siłę przebicia i trafia do dzieci, przede wszystkim dzięki postaciom, z którymi można się utożsamiać, oraz ekscytującym przygodom, które rozpalają wyobraźnię dzieciaków. Niesamowity sukces nowej linii zabawek Playmates to silny fundament pod nowe działania licencyjne wokół „Ben 10”. Z wielką przyjemnością ogłaszamy listę naszych partnerów, którzy przygotowali świeże, nowatorskie i kreatywne produkty, oferujące fanom najlepsze możliwe doświadczenia w kontakcie z marką

- wyjaśnia Maria Rosaria Milone, Senior Director, Category Management & Agent Markets, Cartoon Network Enterprises EMEA.


Jak czytamy w komunikacie, nowe przygody żywiołowego, uwielbiającego zabawę Bena Tennysona to powrót do jego najpopularniejszego wcielenia - dziesięcioletniego chłopca, który potrafi zmieniać się w kosmitów. Tylko w drugim kwartale 2017 roku „Ben 10” dotarł do 178 milionów osób na świecie (dane za Time Warnerem).
 
Bohaterowie serialu animowanego „Ben 10”, foto: Time Warner
Bohaterowie serialu animowanego „Ben 10”, foto: Time Warner
Bohaterowie serialu animowanego „Ben 10”, foto: Time Warner
Bohaterowie serialu animowanego „Ben 10”, foto: Time Warner


„Ben 10” - emisja w Cartoon Network (Cartoon Network HD).
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat kempingowa 65 cm ze statywem

stalowa antena 65 cm przenośna ze statywem

199 zł Więcej...

Nagrywarka UHD Velocap Tbox Deluxe Evo

Urządzenie pozwalające na nagrywanie ze źródła HDMI lub analogowego AV...

690 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 190 zł Więcej...
reklama