dodano: 2017-10-13 13:55 | aktualizacja:
2017-10-13 18:23
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Kommersant/TelecomDaily
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Cytując dane opublikowane przez TelecomDaily, należy dodać, że liczba abonentów telewizji płatnej w Rosji pod koniec września wyniosła
41,88 mln, a tylko w III kwartale przybyło aż 230 tys. abonentów.
Penetracja rynku wyniosła 73 proc., a ARPU wzrosło o 5 rubli (0,31 zł) do poziomu
165 rubli (10,31 zł).
Pięciu największych operatorów pay-tv stanowiło 90% nowych dołączonych abonentów, a największa platforma satelitarna w Rosji
Trikolor TV osiągnęła 30 tys. nowych abonentów tylko w III kwartale, osiągając
łącznie 12,2 mln abonentów.
Drugie miejsce w Rosji ma
Rostelecom, który pozyskał
116 tys. nowych klientów, których baza wzrosła do
9,7 mln abonentów.
ER Telecom pozyskał 30 tys. klientów, a czwarty
Orion kolejne 24,300 klientów.
W Rosji spodziewają się w tym roku znacznego wzrostu nowych klientów telewizji płatnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.