reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Cartoon Network: „Pora na przygodę” i nowe gadżety

dodano: 2017-10-19 17:27
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

Cartoon Network „Pora na przygodę” Cartoon Network wzbogaca swoje portfolio licencyjne jednego ze swoich najpopularniejszych seriali, produkcji „Pora na przygodę” („Adventure Time”), w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Stacja nawiązała współpracę z takimi partnerami jak Hype, Undiz i Sicem, ma również na koncie wspólny projekt z producentami gry „Minecraft”, a pod koniec roku pojawi się widowisko zatytułowane „Cartoon Network Live: Heroes Unite”.

Cartoon Network „Pora na przygodę”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje nadawca, najważniejszym elementem oferty licencyjnej „Pory na przygodę” jest moda. To właśnie od tej kategorii rozpoczęło się budowanie zainteresowania wokół marki. Wszystko po to, by dotrzeć do lubiących trendy modowe nastolatków i młodych dorosłych. Cartoon Network podpisał umowę z marką odzieżową Hype. W jej efekcie powstanie złożona z piętnastu elementów kolekcja dla mężczyzn i chłopców. „Adventure Time x Just Hype” zadebiutuje w Europie w sezonie wiosna/lato 2018 roku i będzie się składać z t-shirtów, bluz, plecaków, obuwia i czapek. Premiera kolekcji zostanie wsparta kreatywnymi działaniami marketingowymi.

Francuska marka Undiz, łącząca - jak czytamy w komunikacie - w swoich projektach humor, jaskrawe kolory i przyciągające uwagę wzory, przygotowuje na sezon jesień/zima 2017/2018 kolekcję odzieży nocnej dla kobiet. Z kolei we Włoszech marka Sicem projektuje linię ubrań dla dzieci, która będzie gotowa na sezon wiosna/lato 2018 roku.

W Polsce bluzy i T-shirty z motywem „Pory na przygodę” dostępne są w najnowszej kolekcji jesień/zima marki Smyk, koszulki z nowymi bohaterami kreskówki pojawią się również w sezonie wiosna/lato w 2018 roku. Reserved Kids na jesień/zimę przygotował ofertę akcesoriów. Cropp jeszcze w tym roku zaprezentuje damską i męską kolekcję ubrań i dodatków, w której - jak czytamy w komunikacie - każdy fan kreskówki znajdzie coś dla siebie: bluzy, T-shirty i młodzieżową bieliznę czy różnobarwne akcesoria.

- Marka „Pory na przygodę” rozwija się w różnych grupach docelowych i regionach. Najnowsze projekty modowe dla mężczyzn, kobiet i dzieci to uznanie jej komercyjnego potencjału i zdolności docierania do fanów w każdym wieku. Fanów, którzy chcą pokazywać swoją sympatię poprzez noszenie ubrań z bohaterami „Pory na przygodę”

- tłumaczy Johanne Broadfield, VP, Cartoon Network Enterprises EMEA.


Cartoon Network rozwija również pozostałe gałęzie programu licencyjnego „Pory na przygodę”, przyciągając uwagę nowych partnerów. W tym roku światło dzienne ujrzał projekt realizowany wspólnie z producentem gier komputerowych, „Minecraft”. Mash-up pack „Pory na przygodę” pojawił się w maju, a w czerwcu br. fani mogli pobrać jego kieszonkową wersję, która - jak czytamy w komunikacie - szybko stała się najpopularniejszym dodatkiem na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo Titan Publishing kontynuuje serię wydawniczą serialu w Wielkiej Brytanii, wprowadzając na rynek nowe komiksy i powieści graficzne. Ostatnia, „Adventure Time Volume 13”, pojawi się w sprzedaży w listopadzie br.

Dla młodszych fanów Cartoon Network szykuje widowisko zatytułowane „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. Jego światową premierę zaplanowano na koniec 2017 roku.

- Podtrzymując zaangażowanie fanów „Pory na przygodę”, Cartoon Network wciąż tworzy multiplatformowe, wielokrotnie nagradzane treści: kolejne odcinki, mini serie, aplikacje, gry przeglądarkowe i filmiki w serwisie YouTube. W drugim kwartale 2017 roku serial dotarł do imponującej liczby 77,4 miliona osób - czytamy w komunikacie (dane za Time Warnerem) (więcej tutaj).

„Pora na przygodę” - emisja w Cartoon Network.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

559 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...