Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nielsen zaczął pomiary oglądalności w 2014 roku za pośrednictwem usługi w modelu opt-in. Nowe rozwiązanie podnosi pomiary
SVOD na następny poziom. To znaczne ulepszenie funkcjonującej już oferty
Video on Demand (VOD) Content Ratings. Dzięki niemu klienci będą mieli teraz pełniejszy obraz ogólnej liczby widzów niezależnie od miejsca oglądania treści, a także możliwość śledzenia pełnego cyklu życia programu, od emisji na żywo i z przesunięciem czasowym do VOD i teraz SVOD. Z drugiej strony, gdy programy pochodzące z SVOD wejdą do tradycyjnej telewizji, uzyskane dane pozwolą na znalezienie najlepszego czasu i miejsca ich emisji.
Nowe rozwiązanie
SVOD Content Ratings firmy Nielsen zapewnia pomiary na poziomie sezonów i epizodów w sposób porównywalny z danymi dla telewizji liniowej (ratingi, zasięg, częstotliwości i segmentacja).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.