reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nielsen z pomiarami oglądalności SVOD

dodano: 2017-10-19 17:48
autor: Janusz Sulisz | źródło: Nielsen

Nielsen Firma Nielsen dodała do swojej oferty rozwiązanie do pomiarów oglądalności subskrypcyjnych usług wideo na życzenie. Narzędzie pod nazwą Nielsen Subscription Video On Demand (SVOD) Content Ratings będzie wykorzystywane przez osiem głównych sieci telewizyjnych i wytwórni, w tym A&E Networks, Disney-ABC, Lionsgate, NBCUniversal, Warner Brothers i inne.

Nielsen


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nielsen zaczął pomiary oglądalności w 2014 roku za pośrednictwem usługi w modelu opt-in. Nowe rozwiązanie podnosi pomiary SVOD na następny poziom. To znaczne ulepszenie funkcjonującej już oferty Video on Demand (VOD) Content Ratings. Dzięki niemu klienci będą mieli teraz pełniejszy obraz ogólnej liczby widzów niezależnie od miejsca oglądania treści, a także możliwość śledzenia pełnego cyklu życia programu, od emisji na żywo i z przesunięciem czasowym do VOD i teraz SVOD. Z drugiej strony, gdy programy pochodzące z SVOD wejdą do tradycyjnej telewizji, uzyskane dane pozwolą na znalezienie najlepszego czasu i miejsca ich emisji.

Nowe rozwiązanie SVOD Content Ratings firmy Nielsen zapewnia pomiary na poziomie sezonów i epizodów w sposób porównywalny z danymi dla telewizji liniowej (ratingi, zasięg, częstotliwości i segmentacja).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...