dodano: 2017-10-21 20:21 | aktualizacja:
2017-10-21 22:58
autor: RO |
źródło: mediananny.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1+1 Media zamierza też rozpowszechniać wśród operatorów kablowych na Ukrainie rosyjską wersję kanału
Spike. Prezentacja obu stacji z portfelu
VIMN odbędzie się na specjalnej konferencji 2 listopada br., którą organizuje ukraiński nadawca.
Spike będzie 11. propozycją z oferty
VIMN, dystrybuowanym przez
1+1 Media na Ukrainie.
Uruchomiony w 2003 roku na rynku amerykańskim kanał
Spike zaczął nadawać po rosyjsku dopiero w tym roku. Ramówka wersji lokalnej dla Rosji zawiera 28% programów dokumentalnych typu reality show, 10% filmów i 60% seriali. Widzowie oglądają m.in. „Sherlock”, „Fargo”, „Piraci”, „Biuro szpiegów”, „Dr House”, ‘Zagubieni”, „Kingdom”, „W garniturach” i „Mr. Robot”. Oferta rosyjskiej wersji to też znany program „Top Gear” i kilka oryginalnych formatów własnych.
1+1 Media będzie musiała rozwiązać kwestię praw do niektórych programów Spike, na które wyłączność na Ukrainie mają inni nadawcy. Amerykański serial „W garniturach” jest zakupiony przez koncern
Media Group Ukraine, „Dr House” –
Inter Media Group (kanał
K1), natomiast „Top Gear” –
Perszyj Awtomobilnyj.
Pakiet dystrybucyjny
1+1 Media będzie już liczył 23 kanały telewizyjne: 7 własnych (
1+1,
2+2,
TET,
Plus Plus,
Bigudi,
Unian TV,
1+1 International), tworzone z partnerami
Kvartal TV i
Paramount Comedy, a także 11 kanałów
Viacom (
Spike,
Nickelodeon,
Nickelodeon HD,
Nick Jr,
MTV,
MTV Dance,
MTV Hits,
MTV Rocks,
MTV Live HD,
VH1 European,
VH1 Classic) i 3 kanały filmowe (
Bolt,
Star Family,
Star Cinema). Kanały własne są oferowane dla szerokiego grona odbiorców, natomiast pozostałe dla operatorów sieci kablowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.