Kanał telewizyjny tvo to jeden z trzech – obok internetu i technologii mobilnych – podstawowych filarów, na których opieramy naszą platformę „home shopping”. Od samego początku chcieliśmy, aby w sferze identyfikacji wizualnej, układu ramówki i prezentowanych w nim treści odróżniał się od stereotypu kanału „telesprzedażowego”. Postawiliśmy na profesjonalną oprawę graficzną, czytelny układ programu, który odpowiada podziałowi na kategorie produktów w naszej ofercie: dom, ogród, gotowanie, moda, sport, uroda, zdrowie, elektronika i motoryzacja. W sferze treści telewizyjnej w tvo planujemy uruchomić własne studia oraz pasma „na żywo”. Od startu stawiamy na własne produkcje promujące nasze własne marki. Kanał tvo to także doskonałe miejsce do prezentacji produktów i usług naszych partnerów biznesowych. Kierujemy ofertę współpracy do wszystkich firm, które mogą być zainteresowane taką formą promocji. Podpisanie umowy o współpracy z tak istotnym operatorem jak Multimedia Polska S.A. to dla nas bardzo ważny krok na drodze zbudowania dla tvo pełnego zasięgu kablowego i satelitarnego.
- powiedział Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.
W Polsce rynek „home shoppingu” nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. tvo to kanał z dużym potencjałem i dobrym pomysłem. Nadawca już w pierwszym roku ma oferować ponad 1000 produktów z różnych branż. Do tego daje klientom bezpłatną infolinię, rozłożenie płatności na raty czy 120 dni na zwrot. Jesteśmy przekonani, że ta propozycja spotka się z dobrym przyjęciem przez naszych abonentów.
- powiedziała Edyta Bukowska, dyrektor departamentu programmingu Multimedia Polska.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC
Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...
119 zł Więcej...