reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kanał tvo w ofercie sieci Multimedia Polska

dodano: 2017-10-26 11:49
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Multimedia Polska

TVO 24 października br. kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty został włączony do oferty sieci Multimedia Polska. Operator udostępnił go na wysokiej 12. pozycji na liście programów.

tvo twoje wideo oferty


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty jest częścią nowoczesnej platformy „home shopping”, która rozpoczęła działalność na początku października 2017 roku. Jest nadawany całodobowo, dotychczas wyłącznie w Cyfrowym Polsacie oraz na stronie tvo.pl. Jak czytamy w komunikacie, rozpoczęcie współpracy z Multimediami Polska daje kanałowi tvo 40 proc. łącznego zasięgu kablowego i satelitarnego dystrybuowanego w pakietach cyfrowych. Grupa Multimedia Polska świadczy usługi dla blisko 800 tys. klientów.
 

Kanał telewizyjny tvo to jeden z trzech – obok internetu i technologii mobilnych – podstawowych filarów, na których opieramy naszą platformę „home shopping”. Od samego początku chcieliśmy, aby w sferze identyfikacji wizualnej, układu ramówki i prezentowanych w nim treści odróżniał się od stereotypu kanału „telesprzedażowego”. Postawiliśmy na profesjonalną oprawę graficzną, czytelny układ programu, który odpowiada podziałowi na kategorie produktów w naszej ofercie: dom, ogród, gotowanie, moda, sport, uroda, zdrowie, elektronika i motoryzacja. W sferze treści telewizyjnej w tvo planujemy uruchomić własne studia oraz pasma „na żywo”. Od startu stawiamy na własne produkcje promujące nasze własne marki. Kanał tvo to także doskonałe miejsce do prezentacji produktów i usług naszych partnerów biznesowych. Kierujemy ofertę współpracy do wszystkich firm, które mogą być zainteresowane taką formą promocji. Podpisanie umowy o współpracy z tak istotnym operatorem jak Multimedia Polska S.A. to dla nas bardzo ważny krok na drodze zbudowania dla tvo pełnego zasięgu kablowego i satelitarnego.

- powiedział Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.

W Polsce rynek „home shoppingu” nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. tvo to kanał z dużym potencjałem i dobrym pomysłem. Nadawca już w pierwszym roku ma oferować ponad 1000 produktów z różnych branż. Do tego daje klientom bezpłatną infolinię, rozłożenie płatności na raty czy 120 dni na zwrot. Jesteśmy przekonani, że ta propozycja spotka się z dobrym przyjęciem przez naszych abonentów.

- powiedziała Edyta Bukowska, dyrektor departamentu programmingu Multimedia Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...