Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Netflix to serwis umożliwiający oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach, serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów. W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 roku
(więcej tutaj), jedenaście miesięcy później korzystało z niego około 400 tys. osób (dane za Kolporterem).
- Stale rosnąca oferta popularnych seriali i filmów fabularnych powoduje, że serwis jest coraz chętniej odwiedzany przez polskich internautów - czytamy w komunikacie.
W październiku br. Netflix wprowadził dla polskich użytkowników karty podarunkowe w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Od listopada br. oba nominały kart będą dostępne w całej sieci saloników Kolportera.
- Nasi klienci już od pewnego czasu pytali o karty Netflixa, staraliśmy się więc aby możliwie jak najszybciej znalazły się w naszej ofercie
- mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Jak czytamy w komunikacie, Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią blisko 1000 saloników prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.