reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Eurosport oficjalnym partnerem telewizyjnym PKOl

dodano: 2017-10-31 13:50
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Eurosport

Eurosport_home_of_olympics_360px.jpg Eurosport został oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl). Jest to kontynuacja misji wspierania idei olimpijskiej, którą wziął na siebie Eurosport, jako partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego przez najbliższe 10 lat. Porozumienie ogłoszono podczas konferencji z okazji 100 dni do rozpoczęcia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.

Eurosport Polski Komitet Olimpijski PKOl


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać – również tych młodszych, dlatego tak ważny jest dla nas sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertów

– powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że do grona Partnerów Medialnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego dołącza Eurosport. Nasza współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”, cieszymy się, iż od dziś Eurosport do niej należy

– powiedział Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Jednym z elementów misji Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest promowanie idei olimpijskiej i upowszechnianie rozwoju poprzez sport. Dzięki nawiązaniu współpracy z Eurosportem, który gwarantuje nowoczesne i wielowymiarowe podejście do transmisji z igrzysk, dotrze ona do milionów kibiców w Polsce nie tylko na tradycyjnym ekranie telewizora, ale również poprzez inne platformy, media społecznościowe, a także oficjalne strefy kibica.

Eurosport zapewni zupełnie nowe doświadczenia związane z igrzyskami poprzez transmisje na żywo i na żądanie na wszystkich ekranach w 48 europejskich krajach*. Zaangażuje widzów we wciągającą opowieść pokazaną z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jej narratorami będą znakomici eksperci i sportowcy, relacjonujący wszystkie wydarzenia z olimpijskich aren, zbliżając kibiców do igrzysk i ich bohaterów – olimpijczyków. Co więcej interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań – online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do Internetu.

Ponadto z okazji „100 dni do igrzysk” Discovery Communications i Eurosport ogłosiły, jak zamierzają zrewolucjonizować transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.

Igrzyska, jakich jeszcze nie było

Eurosport zapewni zupełnie nowe doświadczenia związane z igrzyskami poprzez transmisje na żywo i na żądanie na wszystkich ekranach w 48 europejskich krajach. Interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań – online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do Internetu. Kibice będą mieli dostęp do większej ilości treści niż kiedykolwiek wcześniej – ponad 4000 godzin programów olimpijskich i relacji ze 100 wydarzeń, w tym 900 godzin transmisji na żywo.
Dzięki aplikacji Eurosport Player kibice dostosują transmisję z igrzysk do swoich potrzeb. Nowa kampania „Make It Yours” rozpoczynająca się w listopadzie zachęci fanów do przejęcia kontroli nad ich igrzyskami i wybierania, co, gdzie i kiedy będą oglądać.

Hymnem kampanii jest współczesna aranżacja przeboju grupy Queen „I Want It All” w wykonaniu Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej. Podkreśla on możliwości, jakie dają platformy Eurosportu, czyli natychmiastowy dostęp do każdej sekundy igrzysk, w każdym miejscu i o każdej porze.
W ramach nowego podejścia przybliżającego igrzyska młodym ludziom, nadawca ogłosił ostatnio bezprecedensową współpracę z właścicielem Snapchata – Snap Inc**. W trakcie igrzysk, użytkownicy Snapchata w Europie dostaną dostęp do treści pokazujących największą sportową imprezę roku „od kuchni”.

W Pjongczangu powstanie dedykowane platformom cyfrowym studio Eurosportu, w którym najważniejsi influencerzy Europy będą współpracować z dziennikarzami, aby stworzyć wyjątkowe treści do mediów społecznościowych, dedykowane nowemu pokoleniu widzów.

Innowacje i nowe technologie

Transmisje z igrzysk olimpijskich w Eurosporcie będą stały pod znakiem innowacji i wciągającej narracji. Stacja wykorzysta najnowsze technologie, ogrom danych i statystyk oraz 1100 kamer – wszystko, aby jak najbardziej przybliżyć sportowe emocje kibicom. Nowością będzie także „Eurosport Cube”, czyli zlokalizowane w Pjongczangu studio, wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki temu fani zostaną zabrani w pasjonującą podróż po olimpijskich arenach wraz z interaktywną analizą najważniejszych wydarzeń.

Eurosport przygotuje dla widzów także sto krótkich filmów, które przybliżą im wszystkie dyscypliny zimowe i dadzą nowe, eksperckie spojrzenie na rywalizację sportowców. Przykładem jest seria „Sport Explainers”, która z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości pozwoli kibicom zagłębić się w techniczne aspekty sportów zimowych i pokaże wielkie zwycięstwa światowych gwiazd.

Światowej klasy eksperci

W trakcie igrzysk kibice Eurosportu będą mieli dostęp do ponad 150 ekspertów i Olimpijczyków, którzy będą relacjonować na żywo zmagania sportowców. W gwiazdozbiorze ekspertów znajdują się wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin z poszczególnych, europejskich krajów.
Wśród ponad 150 ekspertów i komentatorów jest 58 Olimpijczyków, którzy zdobyli w sumie 75 medali olimpijskich, w tym 28 złotych.

W nowych krótkich formach przygotowywanych przez Eurosport wezmą udział wschodzące gwiazdy sportów zimowych, które wystąpią w Pjongczangu.
  • „Moje igrzyska” – legendy igrzysk i eksperci Eurosportu opowiedzą o swoich przeżyciach z igrzysk olimpijskich, zdradzając najważniejsze wspomnienia
  • „Ones To Watch” – zbliżenie na tych, którzy powinni błyszczeć na igrzyskach. Olimpijczycy opowiedzą o osobach i wydarzeniach, które wywarły największy wpływ na ich kariery.


*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.

**Poza Francją i Federacją Rosyjską.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Sporty zimowe


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD51 - S2X

AX 4K HD51 - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AX....

850 zł Więcej...

Konwerter Unicable Legacy Single LNB Chess

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable Legacy 0,1dB marki...

140 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...
reklama