Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety-
Maciej Orłoś i Błażej Żuławski,
Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski,
Jakub Tujaka i Agata Biernat- mierzyły się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami. Kto poradził sobie z nimi najlepiej i kogo kierowcy spotkali w trasie? „
Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza.
Premierowe odcinki będą pokazywane o 830, powtórki o 1350. Partnerem programu jest Renault, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej.
Jednocześnie portal zmienia ekspozycję playera wideo. Zostaje przeniesiony z prawego rogu na centralną część strony głównej. Zmiana ma poprawić widoczność i interakcję z materiałami wideo. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dużo łatwiej znaleźć najlepsze treści VOD.
Telewizja WP od początku roku zrealizowała już 170 produkcji reklamowych (lokowanie produktu, branded content), w tym audycje dedykowane we współpracy z partnerami komercyjnymi.
Dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformie nc+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.