reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Rusza portal eurosport.interia.pl

dodano: 2017-11-13 13:45 | aktualizacja: 2017-11-13 14:07
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery/satkurier.pl

Interia Eurosport Eurosport, będący częścią Discovery Communications, oraz Grupa Interia zawarły porozumienie, na mocy którego od 13 listopada br. działanie rozpoczyna serwis eurosport.interia.pl. Strona będzie osadzona na domenie interia.pl. Celem jest stworzenie jednego z największych portali o tematyce sportowej w Polsce.

Interia Eurosport


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że wcześniej przez wiele lat Eurosport współpracował w tym zakresie z Grupą Onet.pl. Serwis eurosport.onet.pl został uruchomiony 27 sierpnia 2012 roku. Po pięciu latach Eurosport zdecydował się zmienić partnera na Grupę Interia.

Strona eurosport.interia.pl zyska nową identyfikację wizualną łączącą charakterystyczne elementy Eurosportu i Interii. W porównaniu z dotychczasowym serwisem sportowym Interii znacznie zwiększy się ilość treści wideo, a także – dzięki znacznemu powiększeniu redakcji – artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Eurosport oferuje dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo – pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie lub centralnie przez Eurosport. W ramach umowy obaj partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe. Nowy projekt ma być stale rozwijany i udoskonalany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla fanów sportu, poszukujących materiałów wideo i informacji tekstowych.
 

– Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie nasze działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji, jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym młodszego pokolenia, i dawania im tego, czego oczekują, czyli najwyższej jakości treści sportowych – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

Grupa Interia, będąca częścią międzynarodowego holdingu Bauer Media Group, jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji – według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Interia zanotowały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon. Jest to również najszybciej rozwijający się portal internetowy w Polsce. W okresie maj 2016 - maj 2017 Grupa Interia zanotowała wzrost na wszystkich platformach (total) na poziomie aż 11%. W tym samym okresie Grupa Interia zanotowała również rekordowy wzrost na platformie mobile, który wyniósł 31%.
 

– Cieszy nas perspektywa długotrwałej współpracy z Discovery Polska. To firma, która najlepiej wie, jak się robi doskonałą telewizję. Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w Internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych – podkreślił Artur Potocki, prezes zarządu Interii. – Eurosport w Interii to dla nas, ale i dla wszystkich kibiców, zupełnie nowe otwarcie. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej – dodał Artur Potocki.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD51 - S2X

AX 4K HD51 - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AX....

850 zł Więcej...

Konwerter Unicable Legacy Single LNB Chess

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable Legacy 0,1dB marki...

140 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...
reklama