Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Trzeci co do wielkości operator
Orion sceptycznie odnosi się do prób, jakie podejmuje
MTS. Twierdzi on, że wskaźnik penetracji jest tak wysoki, że naturalny wzrost rynku praktycznie ustał. Szanse na zwiększanie udziału przez przejmowanie abonentów innych platform są również niewielkie, ponieważ bariera cenowa przejścia z operatora do operatora jest dla abonenta dość istotna.
W przeszłości
MTS TV prowadził podobne akcje sprzedaży swoich urządzeń, ale nie miały zbyt dużego zainteresowania klientów.
Platforma satelitarna
MTS TV wystartowała 10 kwietnia 2015 roku z pozycji orbitalnej
75°E. Operator na rosyjskim rynku rywalizuje z
Trikolor TV,
NTV-Plus i
Orion (Telekarta). Usługa satelitarna
MTS TV wciąż nie osiągnęła minimalnego progu rentowności. Liczba abonentów szacowana jest na około 100 tys., podczas gdy baza abonencka
Trikolor TV przekroczyła 12 mln klientów, natomiast
Orion - 3mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.