dodano: 2017-12-04 03:03 | aktualizacja:
2017-12-04 16:49
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: wirtualnemedia.pl/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aktualnie
VIMN Polska ma już w swoim portfolio następujące stacje dla najmłodszych:
Nick Jr., Nickelodeon i Nickelodeon HD. Już wkrótce ostatnia z nich zostanie zastąpiona przez
Nicktoons. Do debiutu tego nowego kanału na polskim rynku miałoby dojść w pierwszych miesiącach 2018 roku. Jest to całodobowy kanał dla dzieci w wieku 4-10 lat. W ramówce Nicktoons mają znaleźć się takie animacje, jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Bunsen, ty bestio!” czy „Wojownicze Żółwie Ninja”.
Warto podkreślić, że Nickelodeon i Nickelodeon HD to dwie zupełnie inne stacje. Pierwsza jest skierowana do dzieci w wieku 4-15 lat, a grupę docelową tej drugiej stanowią nieco młodsze dzieci - w wieku 4-12 lat. Wprowadzając na polski rynek Nicktoons, nadawca jeszcze bardziej obniży grupę wiekową, dla której kierowana jest stacja. Będą to dzieci w wieku 4-10 lat.
Nicktoons nadaje od 2002 roku. Najpierw zaprezentował się widzom w Stanach Zjednoczonych, następnie w Wielkiej Brytanii. Po kilku latach stacja zadebiutowała także m.in. w Holandii, Belgii, Niemczech. Dziś jest obecna na 24 rynkach na całym świecie.
Aktualizacja:
VIMN Polska potwierdził, że już wkrótce wprowadzi nową markę do swojego portfolio -
Nicktoons. Jak informuje nadawca, oferta programowa tego kanału skoncentruje się wyłącznie na serialach animowanych, w tym najpopularniejszych i najzabawniejszych animacjach Nickelodeon, w jakości HD.
- VIMN jako lider wśród nadawców kanałów dziecięcych w Polsce konsekwentnie dywersyfikuje swoją ofertę wedle oczekiwań naszych widzów. Nicktoons to marka, która będzie wzmocnieniem portfolio kanałów dziecięcych Viacom International Media Networks Polska. Przekształcenie Nickelodeon HD w Nicktoons umożliwi nam dostarczenie naszym młodym widzom jeszcze większej ilości znakomitych animacji z udziałem ulubionych bohaterów Nickelodeon, w jakości HD, przez 24 godziny na dobę
- mówi Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE - Viacom International Media Networks Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.