reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat: 14. „Mikołajkowy blok reklamowy” sukcesem

dodano: 2017-12-07 15:20
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat/satkurier.pl

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość” W środę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 w telewizjach Polsat i Ipla wyemitowany został 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”. Jaka była oglądalność tego pasma i ile pieniędzy zebrano dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat?

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak poinformował nadawca, 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”, który telewizja Polsat wyemitowała w środę, 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów. A jak oglądalność przełożyła się na udziały stacji w obu grupach audytoryjnych? W grupie 4+ było to 34,5 proc., a w grupie 16-49 41,4 proc. Dzięki ogromnej widowni „Mikołajkowego bloku reklamowego”, według wstępnych szacunków, zebrano kwotę 1.255.650,64 złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat (więcej tutaj).

Jak czytamy w komunikacie, to wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny „Mikołajkowy blok reklamowy” można było obejrzeć także w internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie ipla.tv, w aplikacjach Ipla na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

- Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Coca Cola Services Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Getback S. A., Grupa Allegro Sp. z o.o., Grupa Maspex Wadowice, Jeronimo Martins Dystrybucja, McDonalds Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Philips Polska Sp z o.o., Plus Bank S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., T-Mobile Polska S.A., Visa Europe Management Services Limited Sp. z o.o. - poinformował nadawca.

- To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu ser

- powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.


W ciągu dotychczasowych czternastu edycji „Mikołajkowego bloku reklamowego” udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj) oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk („#DorotaGawrylukZaprasza” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Magdalena Hykawy, Karolina Szostak („Wydarzenia: Sport” w kanałach Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj, „Sport” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2 - więcej tutaj), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od czwartku, 23 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi  emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz, 

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od 21 lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów i wsparła finansowo 1204 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 223 654 392,39 zł. - Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli tegoroczny „Mikołajkowy blok reklamowy” - czytamy w komunikacie (dane za Cyfrowym Polsatem). Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat można znaleźć na stronie internetowej tej organizacji (przejdź na stronę).
 
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Karolina Szostak promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Magdalena Hykawy promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Magdalena Hykawy promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Bartosz Kwiatek promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Andrzej Wyrwiński promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Andrzej Wyrwiński promuje „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: WBF
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Krzysztof Kowalewski promują „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...