W środę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 w telewizjach Polsat i Ipla wyemitowany został 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”. Jaka była oglądalność tego pasma i ile pieniędzy zebrano dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat?
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak poinformował nadawca, 14. „Mikołajkowy blok reklamowy”, który telewizja Polsat wyemitowała w środę, 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów. A jak oglądalność przełożyła się na udziały stacji w obu grupach audytoryjnych? W grupie 4+ było to 34,5 proc., a w grupie 16-49 41,4 proc. Dzięki ogromnej widowni „Mikołajkowego bloku reklamowego”, według wstępnych szacunków, zebrano kwotę 1.255.650,64 złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat (więcej tutaj).
Jak czytamy w komunikacie, to wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny „Mikołajkowy blok reklamowy” można było obejrzeć także w internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie ipla.tv, w aplikacjach Ipla na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
- Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Coca Cola Services Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Getback S. A., Grupa Allegro Sp. z o.o., Grupa Maspex Wadowice, Jeronimo Martins Dystrybucja, McDonalds Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Philips Polska Sp z o.o., Plus Bank S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., T-Mobile Polska S.A., Visa Europe Management Services Limited Sp. z o.o. - poinformował nadawca.
- To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu ser
- powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W ciągu dotychczasowych czternastu edycji „Mikołajkowego bloku reklamowego” udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Po raz kolejny świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji programu „Wydarzenia” (emisja w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj) oraz kanałów Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk („#DorotaGawrylukZaprasza” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Magdalena Hykawy, Karolina Szostak („Wydarzenia: Sport” w kanałach Super Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj, „Sport” w kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2 - więcej tutaj), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy” w kanałach Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj), Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.
Od czwartku, 23 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz,
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od 21 lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów i wsparła finansowo 1204 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 223 654 392,39 zł. - Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli tegoroczny „Mikołajkowy blok reklamowy” - czytamy w komunikacie (dane za Cyfrowym Polsatem). Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat można znaleźć na stronie internetowej tej organizacji (przejdź na stronę).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.