dodano: 2018-01-18 17:13 | aktualizacja:
2018-01-18 17:20
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: WP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Ucho Prezesa” błyskawicznie zdobyło popularność, m.in. dzięki sprawnej reakcji na wydarzenia w polskiej polityce. Serial to nie tylko doskonała kreacja Roberta Górskiego, ale również kilkudziesięciu innych artystów brawurowo odgrywających role ministrów i polityków z niemal wszystkich ugrupowań.
W niedzielę, 21 stycznia Telewizja WP wyemituje dwa odcinki pierwszej serii, kolejne dwa – w poniedziałek. Najpopularniejszy serial komediowo-polityczny w Polsce dotychczas publikowany był wyłącznie w Internecie.
Telewizja WP otrzymała od platformy
Showmax wyłączne prawa telewizyjne nadawania 16 odcinków pierwszego sezonu i 14 odcinków drugiego. Umowa przewiduje również współpracę przy emisji kolejnych serii „Ucha Prezesa”.
Twórcą serialu są Robert Górski i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Średnia oglądalność poszczególnych odcinków w serwisie YouTube to około 2 mln. Najpopularniejszy, premierowy odcinek zyskał prawie 10 mln wyświetleń.
Telewizja WP w grudniu 2017 pobiła rekord oglądalności na MUX 8 i zajęła drugie miejsce na multipleksie. Wyniki oglądalności w grupie komercyjnej 16-49 wyniosły 0,36 proc. (źródło: NAM; 01-12.2017 all 1649 | MUX 8).
fot. Karolina Grabowska
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.