Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Trikolor TV nadal wykazuje wysokie wskaźniki wzrostu. W ciągu ostatnich kilku lat operator zwiększył przychody prawie dwukrotnie - z 10,4 mld rubli w 2014 do 19,1 mld rubli w 2017 roku. Roczny wzrost przychodów wyniósł 7 proc., ARPU wzrosło o 70 rubli.
Od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku liczba abonentów telewizji cyfrowej Trikolor TV wzrosła o 140 tys. gospodarstw domowych - z 12,14 do
12,28 mln abonentów. Liczba klientów HD wyniosła 78 proc. całkowitej liczby abonentów -
9,6 mln gospodarstw domowych (tempo wzrostu na poziomie 13 proc.).
W 2017 roku baza abonentów
HEVC wzrosła dwukrotnie i na koniec grudnia ub.r. wyniosła
2,9 mln gospodarstw domowych. Operator rozbudował też swoją ofertę UHD - Trikolor TV oferuje obecnie sześć kanałów 4K.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.