reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk

dodano: 2018-02-02 11:38
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery Communications

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk Po raz pierwszy w historii zmierzona zostanie konsumpcja materiałów wideo w całej Europie i na wszystkich ekranach. Metodologia „New TV – Total Video” zyskała aprobatę Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Obejmie ona oglądalność wideo, liczbę użytkowników oraz ich zaangażowanie, ilustrując obecne zachowania miłośników sportów zimowych. W ramach nowego podejścia Discovery zamierza ściśle współpracować ze swoimi partnerami w całej Europie.

Discovery zmierzy łączną oglądalność igrzysk


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk w Europie*, Discovery i jego wiodąca platforma sportowa Eurosport zamierzają przedstawić nadchodzące Zimowe Igrzyska Olimpijskie jak nigdy dotąd – jeszcze szerzej i na wielu ekranach. Aby wesprzeć te ambitne plany i pokazać, jak ważne i popularne dla widzów są igrzyska, nadawca opracował nową metodologię pomiaru zachowania konsumentów w całej Europie. Będzie się ona składała z 3 elementów, które wspólnie zobrazują „Total Video”, czyli nowe rozumienie telewizji wychodzącej daleko poza tradycyjny ekran telewizora:

1. Wideo: Łączna liczba obejrzanych materiałów wideo oraz łączny czas poświęcony na ich oglądanie wyrażony w godzinach na platformach należących do Discovery, w telewizji płatnej oraz na kanałach otwartych, w serwisach streamingowych, na platformach online, w mediach społecznościowych, aplikacjach, uzupełnione zagregowanymi wynikami oglądalności igrzysk na platformach partnerów z całej Europy.

2. Użytkownicy: Łączna liczba widzów na wszystkich platformach nadawcy, w tym telewizji płatnej, kanałów otwartych, serwisów streamingowych, platform online, mediów społecznościowych, aplikacji wraz z zagregowanymi wynikami oglądalności z całej Europy.

3. Zaangażowanie: Zagregowana liczba interakcji z treściami olimpijskimi (polubienia, udostępnienia, komentarze) na platformach Discovery w przestrzeni online oraz w mediach społecznościowych.
 

– We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim oraz Publicis Media udało nam się opracować nowe podejście do pomiaru konsumpcji mediów – przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej rozumieć zachowania widzów w wieloekranowej rzeczywistości – powiedział Jean-Briac Perrette, President i CEO Discovery Networks International. – Igrzyska olimpijskie to największe wydarzenie sportowe na świecie i jednocześnie fantastyczna możliwość do analizy trendów konsumenckich, tym bardziej, że Eurosport pokaże każdą chwilę olimpijskich zmagań na wszystkich dostępnych platformach – dodał.

– Discovery to partner z wielką ambicją, chętny do inwestycji oraz wprowadzania innowacji. Dlatego tak cenimy sobie naszą współpracę. Dzięki nowemu podejściu do mierzenia popularności igrzysk na wszystkich ekranach, Discovery wyznacza nowe standardy. W ten sposób będziemy mieć możliwość lepszego zrozumienia, czego oczekują widzowie w całej Europie, szczególnie ci z młodego pokolenia – podkreślił Thomas Bach, Prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

Przy projekcie Discovery współpracuje z zespołem Publicis Media Sport & Entertainment. Owocem tej współpracy jest nowe podejście, które pozwoli zebrać i przekalkulować unikalny zasięg bez dublowania użytkowników. Przeprowadzona zostanie także ankieta po zakończeniu igrzysk, która dostarczy odpowiedzi, w jaki sposób Europejczycy oglądają igrzyska na różnych platformach.
 

– Udało nam się opracować sposób pomiaru widowni, który pokaże prawdziwy potencjał nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Wykorzystujemy dane pochodzące z wielu źródeł. Co istotne, bazujemy tutaj oczywiście na oficjalnych danych dotyczących oglądalności oraz konsumpcji treści online, ale konfrontujemy je z odpowiedziami konsumentów z ankiety. Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować elementy wspólne pomiędzy konsumpcją telewizyjną a przestrzenią cyfrową i mediami społecznościowymi. Oznacza to, że unikniemy podwójnej kalkulacji uzyskując po raz pierwszy w historii prawdziwy zasięg igrzysk wśród europejskich widzów – powiedział Chris Jones, Global Lead, Research & Evaluation, Publicis Media Sports & Entertainment.

*Eurosport posiada pełne prawa do transmisji igrzysk w Europie w latach 2018-2024 - poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest także oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB PACE HDS7241 500GB + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik PACE HDS7241 + karta...

190 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 110A biała

Fuba DAA 110A to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

690 zł Więcej...

Nagrywarka UHD Velocap Tbox Deluxe

Urządzenie pozwalające na nagrywanie ze źródła HDMI lub AV materiału...

820 zł Więcej...
reklama