dodano: 2018-02-09 12:40 | aktualizacja:
2018-02-10 00:06
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Cyfrowy Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Cyfrowy Polsat i
Plus wprowadzają nowe, bardziej uproszczone zasady
Domowego Programu Oszczędnościowego smartDOM, z którego korzysta już blisko 1,5 mln gospodarstw domowych:
- Koniec z progiem wejścia do programu, teraz każdy klient może być w smartDOM, niezależnie od wysokości wybranego abonamentu.
- Nowe usługi z rabatami można dołączać w dowolnym momencie.
- Za każdą kolejną usługę z oferty telewizji (także naziemnej telewizji cyfrowej), telefonu komórkowego, telefonu stacjonarnego lub Internetu klient zapłaci 10 zł mniej miesięcznie.
- W Programie dostępne są dwie nowe usługi: naziemna telewizja cyfrowa z 12 kodowanymi kanałami telewizyjnymi i 11 radiowymi oraz telefonia stacjonarna.
W nowym smartDOM zestaw podstawowych usług: telewizja z 86 kanałami, Internet z pakietem podstawowym 30 GB oraz abonament telefoniczny z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami do wszystkich sieci i 2 GB Internetu w telefonie można mieć już za
60 zł miesięcznie.
Program smartDOM oferuje 9 produktów i usług:
- telewizję satelitarną (teraz także naziemną telewizję cyfrową),
- telefonię komórkową (teraz także stacjonarną),
- Internet LTE Plus Advanced,
- usługi bankowe,
- energię elektryczną,
- gaz,
- ubezpieczenia (ERGO Hestia),
- sprzęt AGD,
- monitoring pomieszczeń.
Nowy smartDOM dotyczy nowych klientów oraz przedłużających umowę. Klienci, którzy chcą pozostać na dotychczasowych zasadach smartDOMu, nie muszą nic robić.
Od 14 lutego zmianie ulegają również zasady Programu smartFIRMA, który będzie działał według podobnych reguł jak nowy smartDOM.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.