reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Nagra sprzeda SmarDTV

dodano: 2018-02-15 11:08 | aktualizacja: 2018-02-15 12:29
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Nagra/broadbandtvnews

Nagra Nagra zamierza zreorganizować swoją działalność w zakresie telewizji cyfrowej, sprzedając SmarDTV i w pełni integrując Conax. Wynika to z faktu, że spowolnienie w sektorze telewizji cyfrowej spowodowało w 2017 roku zmniejszenie zysku operacyjnego ze 113,5 mln dol. do 48,1 mln dol., w tym 25,6 mln dol. kosztów restrukturyzacji.

SmarDTV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nagra zintegrowała już swoją spółkę zależną Conax z głównym podmiotem swojej działalności. Nabyła ją od Telenor Broadcast w marcu 2014 roku.
 

- Ta integracja umożliwia Grupie dostarczanie szerszej kompleksowej oferty rozwiązań zintegrowanych, stymuluje innowacje, a także zwiększa synergię operacyjną między podmiotami - czytamy w komunikacie firmy Nagra.

Informuje też, że chce „nawiązać strategiczne partnerstwo z najlepszymi dostawcami dekoderów i modułów dostępu warunkowego”, w tym spółką zależną Grupy, SmarDTV. Oznacza to plany sprzedaży tej części firmy. Prawdopodobnie OTT doprowadziło do mniejszego zapotrzebowania na dalszy rozwój modułów dostępu warunkowego.

Ponadto rola dyrektora ds. operacyjnych DTV została podzielona na dwie pozycje, koncentrujące się na sprzedaży i marketingu z jednej strony i na działalności operacyjnej z drugiej strony.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Systemy kodowania


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Inteligentny kabel 1,8m iHDMI

Inteligentny kabel połączeniowy HDMI-HDMI długości 1,8m - działa dobrze z...

199 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ Ultimo 4K S2X FBC

Vu+ Ultimo 4K - najpotężniejszy odbiornik Ultra HD z rodziny...

2 390 zł Więcej...

Konwerter Unicable Opticum Legacy Twin LNB UNC2

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable Legacy 0,1dB marki...

140 zł Więcej...
reklama