reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Maciej Bral dyrektorem generalnym Fox Networks Group na Europę Środkową

dodano: 2018-03-02 13:55 | aktualizacja: 2018-03-02 14:14
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Fox Networks Group

FOX Networks Group Maciej Bral objął stanowisko dyrektora generalnego Fox Networks Group w Europie Środkowej. Będzie odpowiedzialny za rozwój, realizację oraz komunikację strategicznych celów wszystkich spółek Fox Networks Group oraz National Geographic Partners w regionie Europy Środkowej, czyli w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech i będzie pracować w Warszawie. Pracę na nowym stanowisku rozpoczął 1 marca i będzie podlegać Carlosowi Ortedze, wiceprezesowi Fox Networks Group w Europie Środkowo-Wschodniej.

FOX Networks Group


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Nieustannie rozwijamy działalność w Europie Środkowej, a Maciej wnosi do naszej firmy niezwykle cenne, zróżnicowane doświadczenie, które pozwoli mu szybko wejść w nową rolę i uzyskać błyskawiczne efekty. Bardzo cieszymy się, że dołączy do naszego zespołu, aby kierować spółką Fox Networks Group w Europie Środkowej

- powiedział Carlos Ortega, wiceprezes Fox Networks Group w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Maciej Bral pracuje w branży od ponad 20 lat. Ostatnio pracował w The Walt Disney Company, gdzie m.in. pełnił w londyńskim biurze obowiązki dyrektora generalnego Disney Channels w regionie rynków wschodzących (EM), jak i Europy Środkowo-Wschodniej. W czasie wieloletniej pracy w firmie The Walt Disney Company kierował kluczowymi projektami, m.in. uruchomieniem odkodowanego kanału Disney Channel w Turcji, rebrandingiem kanału Jetix oraz ekspansją Disneya na wszystkich rynkach, za które był odpowiedzialny.
 

Fox Networks Group posiada w swoim portfolio wyjątkowe marki telewizyjne, które mają ogromny wpływ na rynek i publiczność na całym świecie. Bardzo się cieszę, że będę częścią ich dalszej ekspansji na rynkach Europy Środkowej, które charakteryzują się ogromną dynamiką wzrostu i mają duży potencjał

– powiedział Maciej Bral, dyrektor generalny Fox Networks Group w Europie Środkowej.

Fox Networks Group w Europie Środkowej ma w swoim portfelu sześć marek kanałów telewizyjnych o zróżnicowanym profilu dostępnych w pięciu krajach: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach i na Słowacji. W ofercie spółki znajdują się płatne kanały telewizji: Fox, Fox Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV.

Fox Networks Group Europe & Africa jest dystrybutorem 154 kanałów emitowanych przez 25 oddziałów w 58 krajach, w tym tak znanych marek, jak Fox, Fox Sports i National Geographic. Programy nadawane przez Fox Networks Group Europe & Africa są oglądane przez ponad 250 milionów widzów, czyli 40 proc. ludności regionu, w 150 mln gospodarstw domowych, co daje spółce pozycję regionalnego lidera w obszarze rozrywki, programów popularnonaukowych i sportowych.*

* Na podstawie łącznej średniej oglądalności programów nadawanych w ubiegłym roku na terenie całej Europy (pomiary o wszystkich porach dnia, dla grupy „wszystkich widzów”).
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Dreambox DM920 Ultra HD FBC

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - model DM920 Ultra...

1 690 zł Więcej...

Antena szerokopasmowa dookólna KORONA

Radiowo-telewizyjna antena szerokopasmowa o dookólnej charakterystyce na samochód z mocnym...

89 zł Więcej...

Miernik Deviser S30 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2 z pomiarem PWR,...

650 zł Więcej...
reklama