- Jesteśmy dumni, że klienci po raz drugi docenili naszą obsługę Gwiazdą Jakości. Na to zaufanie pracujemy codziennie, rozwijając kompetencję konsultantów będących na pierwszej linii kontaktu, ale także dostosowując procesy i narzędzia do bardzo dynamicznych potrzeb rynku. Naszym priorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów
- powiedział Konrad Skórczyński. Country Head of Customer Care, UPC Polska.
- Ta nagroda to także zobowiązanie do dalszej pracy nad polepszaniem jakości naszych usług, a tym samym satysfakcji klientów
- powiedział Konrad Skórczyński.
Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...