Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według lokalnych doniesień prasowych, kanał
Gulli przynosi roczny zysk w wysokości 10 mln euro i przychody na poziomie 150-200 mln euro. Zatem nie powinno brakować potencjalnych nabywców, w tym np. Canal+ czy Mediawan.
Stację
Gulli uruchomiono w 2005 roku jako niekodowaną w krajowej sieci naziemnej telewizji cyfrowej. W tym czasie była to spółka joint venture nadawcy publicznego France Télévisions i Lagardère. W grudniu 2013 roku grupa przejęła pełną kontrolę nad kanałem.
Osobno
Grupa Lagardère chce sprzedać swój biznes wydawniczy, w tym magazyn „Elle” i gazetę z programem telewizyjnym „Télé 7 Jours” do
Czech Media Invest, którego współwłaścicielem jest czeski miliarder Daniel Křetínský. Czech Media Invest kupuje właśnie od Lagardère aktywa radiowe na kilku rynkach, w tym polską grupę
Eurozet, nadawcę Radia ZET.
Lagardère Active, spółka zależna Grupy Lagardère, stopniowo wyzbywa się swoich aktywów, zgodnie z zapowiedziami Arnaud Lagardère z marca br. Oprócz Gulli, w telewizyjnym portfolio Lagardère Active są takie marki, jak MCM, MCM Top, Mezzo, Mezzo Live HD, Canal J, Elle Girl, TiJi, Virgin Radio TV i RFM TV. Na razie nie wiadomo, których jeszcze stacji Lagardère zamierza się pozbyć.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.