W poniedziałek, 14 maja br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Pogoda (Agora), obejmująca 5 lokalizacji - Gdańsk, Kraków, Opole, Poznań oraz aglomerację górnośląską. Kreacje reklamowe z hasłem „Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w dzienniku „Gazeta Wyborcza” i jego dodatkach.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Radio Pogoda rozpoczęło działania promocyjne, które mają zachęcić kolejne osoby do słuchania najpiękniejszych melodii emitowanych na antenie stacji. Wszystkim odbiorcom rozgłośnia proponuje piosenki sprzed lat - ponadczasową muzyczną klasykę, a także programy pozwalające poczuć dawny klimat i przywołać najpiękniejsze wspomnienia. Dzięki Radiu Pogoda - jego prowadzącym i ich gościom słuchacze dowiadują się np., jak powstały wielkie przeboje Haliny Kunickiej, gdzie komponował Zbigniew Wodecki, kto popija herbatkę z porcelanowych filiżanek u Marii Koterbskiej i wielu innych ciekawostek - informuje nadawca.
Kreacje kampanii pod hasłem „Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda” przygotowało studio Timecode, a media zaplanował dział promocji Grupy Radiowej Agory (więcej tutaj).
Działania wspiera autopromocja na antenie stacji i na jej stronie internetowej radiopogoda.pl.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.