reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

BeoutQ piracko emitowała wyścig F1

dodano: 2018-06-25 11:15
autor: HP | źródło: adtv

BeoutQ_logo_FB_360px.jpg Formuła 1 jest kolejnym organem sportowym, który oskarżył sieć telewizyjną BeoutQ o bezprawne pokazywanie wyścigów F1 na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (MENA). Wyścigi Formuły 1 do których prawa medialne na obszarze MENA zostały zakupione przez katarski beIN Sports,  piracko nadawała BeoutQ. Wcześniej piracko nadawała mecze MŚ w Rosji.

Formuła 1 F1


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.


Formuła 1 powiedziała jasno:

- BeoutQ nie uzyskała żadnych praw od Formuły 1, aby przekazywać relacje z wyścigów Grand Prix  Formuły 1 FIA.



Wiadomość ta pojawia się po wcześniejszych zarzutach, że BeoutQ nielegalnie transmituje mecze MŚ na żywo, do których prawa medialne ma beIN Media.

Afrykańska federacja piłkarska CAF, a także nadawcy telewizji sportowej beIN Media, Telemundo NBCUniversal i Eleven Sports ostatnio wyrazili swoje obawy, że ich transmisje została piracko wykorzystane przez BeoutQ i nielegalnie nadawane z satelity Arabsat na teren MENA.

UEFA uważa, że ​​platforma BeoutQ jest wspierana przez kolumbijskich i kubańskich inwestorów, jest nadawana z satelitów arabskiego operatora satelitarnego Arabsat z Rijadu w Arabii Saudyjskiej.

Ministerstwo mediów w Królestwie Arabii Saudyjskiej zaprzeczyło jednak twierdzeniom, że „Arabia Saudyjska nieustannie walczyła z działaniami BeoutQ na terenie kraju", po tym jak „...przejęło tysiące dekoderów, które w przeciwnym razie byłyby wykorzystywane do naruszania własności intelektualnej w Arabii Saudyjskiej".

Platforma BeoutQ została uruchomiona się po raz pierwszy rok temu, krótko po tym, jak Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Bahrajn i Egipt zerwały stosunki dyplomatyczne i transportowe z Katarem w sprawie oskarżeń o wspieranie terroryzmu. Katar wielokrotnie temu zaprzeczał.

Spór polityczny doprowadził Arabię ​​Saudyjską, Bahrajn i Egipt do zakazu odbioru katarskich kanałów bein Media oraz stacji informacyjnej Al Jazeera na terenie tych krajów.

Saudyjski minister i doradca dworu królewskiego, Saud al-Qahtani, wezwali teraz do zakończenia monopolu beIN Sport na prawa do transmisji dużych zawodów sportowych na Bliskim Wschodzie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piractwo


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak alu ścienny AS Sat 45cm

Aluminiowy stojak ścienny 45cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...

63 zł Więcej...

Konwerter Single Opticum Robust

Bardzo tani pojedynczy konwerter Universal Single firmy Opticum Robust. Niski...

13 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K wersja DVB-T2/C

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...
reklama