Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Odpowiednie wymogi nakłada projekt ustawy
„O wprowadzeniu zmian i uzupełnień do niektórych aktów ustawodawczych w zakresie reklamy” przyjętej przez deputowanych Mażylisu (izby niższej parlamentu). Zgodnie z dokumentem, proponowana od 1 stycznia 2019 roku wielkość reklamy ma zostać pomniejszona o ponad 20%.
Projekt ustawy wprowadza też normę o nieodpłatnym umieszczaniu reklam społecznych w telewizji i radiu, których przewiduje się do 10 spotów dziennie. W reklamie społecznej znikają ograniczenia na wykorzystanie wizerunku dzieci.
Wcześniej informowane, że przyjęcie ustawy zabraniającej reklamowania leków podczas audycji telewizyjnych i radiowych doprowadzi
do spadku dochodów federalnych i regionalnych nadawców w Federacji Rosyjskiej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.