Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital - platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym
- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.
Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z nc+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej
- powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska.
Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio
- dodaje Maciej Klepacki.
SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...