reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN Media i Edipresse Polska rozpoczynają współpracę

dodano: 2018-07-09 10:32
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVN

Premium Digital TVN Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo. Premium Digital - broker reklamowy TVN Media - będzie reprezentować handlowo Edipresse Polska w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo na wszystkich serwisach tego wydawcy: polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, gotujmy.pl oraz ilewazy.pl.

TVN Media Edipresse Polska


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital - platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym

- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.

Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej

- powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska.

Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio

- dodaje Maciej Klepacki.

Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z nc+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.

Największe serwisy Edipresse to: Polki.pl - nr 1 wśród serwisów kobiecych w Polsce, Wizaz.pl - nr 1 w kategorii „Moda i uroda”, Mamotoja.pl - nr 1 wśród serwisów parentingowych niezwiązanych z portalami horyzontalnymi, Party.pl - nr 1 i Viva.pl - nr 3 wśród multibrandów związanych z magazynami kobiecymi. Łącznie portale należące do Edipresse Polska odwiedziło w maju br. ponad 8,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 68 mln odsłon (źródło: Gemius/PBI, maj 2018).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...